Skocz do zawartości

Honda CR-V


Gość Zakibar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy na tym forum,mam nastepujacy problem:pare tygodni temu podczas jazdy zaswiecily sie wszystkie kontrolki i zgasl motor,po pol godzinie motor jakby nigdy nic odpalil.Pojechalem do warsztatu zmierzyli akumulator (56%) i powiedzieli ze akumulator nalezy wymienic,na co sie zgodzilem gdyz ten akumulator byl 8 lat stary.zaczela Po uplywie okolo tygodnia zaczela swiecic i gasnac kontrolka ladowania,pojechalem na warsztat zmierzyli i powiedzieli ze alternator trzeba wymienic.Jezdzilem okolo tygodnia i kontrolka nie swiecila,potem znowu zaczela swiecic i gasnac wiec wymienilem alternator(nowy).Po przejechaniu ok 100km znow zaczyna swiecic i gasnac,potem znow jakis czas przestaje swiecic i ponownie swieci i tak w kolko.Wyczyscilem wszystkie punkty masy i nic sie nie zmienilo,swieci pare razy i gasnie na dluzszy czas.Bylem znow na warsztacie podlaczyli komputer ale nie ma zadnego meldunku o bledzie.Zwrocilem sie do Hondy powiedzieli ze mam przyjechac jak bedzie swiecic kontrolka ladowania,problem w tym ze ona swieci tylko pare sekund i potem gasnie.Od Piatku przejechalem okolo 70km i nic,dzis tj. Poniedzialek 2 razy mrugnela .Co robic????Moze ktorys z Forumowiczow mial podobny przypadek?Bede wdzieczny za kazda porade.

Pozdrawiam zakibar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy alternator zamontowali fabrycznie nowy czy regenerowany?

Wskazanie jest na alternator a konkretnie regulator napięcia. Nie wiem, może Honda ma osobno regulator napięcia (nie zintegrowany z alternatorem) ale wątpię.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy alternator zamontowali fabrycznie nowy czy regenerowany?

Wskazanie jest na alternator a konkretnie regulator napięcia. Nie wiem, może Honda ma osobno regulator napięcia (nie zintegrowany z alternatorem) ale wątpię.

 

 

Serwus,

 

dziekuje za post, alternator jest nowy,sam go montowalem,prawdopodobnie ten stary tez jest ok,musze go sprawdzic

Pozdrawiam zakibar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zloty666

Witam

alternator lepiej naprawiać/regenerować niż kupować nowy. Regenerując usuwasz wady fabryczne, które są w większości i można sobie zrobić lepszy niż nowy.

U mnie w fabii był problem z kabelkiem doprowadzającym napięcie z alternatora do aku, po prostu był nadgnity w jednym miejscu. Po wymianie wszystko działa bezproblemowo. Radzę zajrzeć pod auto i sprawdzić ten kabelek/kabelki.

Co do alternatora, to Tato wymienił mi szczotki i przelutował diody . . . działa jeszcze lepiej jak nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania