ArKos Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Postanowiłem podzielić się z forumowiczami informacją na temat wymiany przełącznika zespolonego (dźwignia kierunkowskazów i wycieraczek ). Przy okazji można też wymienić łożysko, które gdy jest zużyte powoduje trzęsienie kierownicą podczas hamowania z wyższej prędkości. Instrukcja dotyczy autka bez poduszki powietrznej. Zanim przystąpimy do demontowania przełącznika musimy oczywiście zdjąć plastikową obudowę stacyjki (nie robiłem fotek tego etapu pracy) Zdejmujemy przycisk klaksonu , odkręcamy nakrętke i zdejmujemy kierownice Wypinamy wtyczke z lewej strony... ...później z prawej... Wyciągamy górny element mocujący... ...później dolny obracamy lekko w lewo przełącznik , ciągniemy go do siebie umiejscowienie łożyska nasiskamy te dwa elementy mocujące i wyciskamy łożysko a oto i nasze łożysko Źródło: rafaln1 forum.opel24.com przypis: Przełącznik zespolony w każdym Oplu bez airbagu jest mocowany na powyższej zasadzie, czyli jak w Corsie B. Poradnik dotyczy zatem każdego Opla bez airbagu, niezależnie od modelu. Różnice jakie występują, to obudowa plastikowa stacyjki. /ArKos/   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi