Gość Radzikkk Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanie czy ktoś z forum robił takie coś? Po necie trochę szperając natrafiałem raczej odpowiedzi typu nie ma sensu albo się nie opłaca... Moje pytanie co ze starej instalacji zostaje? Butla? Parownik? reszta raczej do śmieci, potem podłączenie pod kolektry listwy wtryskowej, nowa centralka, jakieś czujniki dodatkowe temperatury coś? Jak to się wszystko ze sobą zgrywa? I jeszcze takie pytanko, czy da radę we własnym zakresie, własnym kompem z odpowiednim kablem wyregulować taką sekwencję? Ktoś to robił?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Moje pytanie co ze starej instalacji zostaje? Butla? Parownik? Zostaje tylko butla reszta do wymiany, można to samemu zrobić i wyregulować wszystko zależy od Twoich umiejętności i odwagi do każdej zakupionej instalacji dostajesz ogólnikową instrukcje podłączenia czasem w necie można spotkać opisy dedykowane do danego modelu samochodu ale filozofii z tym dużej nie ma.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzikkk Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Oki, trochę mnie pocieszyleś, na necie można znaleźć jakieś oprogramowanie żeby ustawić jak najlepszą dawkę ? Bo chyba manualnie bez podłączenia kompa się nie da... Chodzi mi o samą przeróbkę i uruchomienie na regulację już bym się ewentalnie udał do kogoś kto w tym siedzi od dawna jeżeli miałbym z tym kłopot. [ Dodano: 2013-12-11, 01:52 ] Jeszcze takie pytanko, mam problem z wyregulowaniem gazu tzn. problem polega na tym, że gdy fitr powietrza jest częściowo przytkany to silnik jak by zasysa mocniej, tworzy większe podciśnienie i gaz się ładnie miesza i trafia do silnika. Lecz gdy filtr jest tak jak powinien być czyli oryginalnie auto jak by nie mogło wymieszać tego gazu i gaśnie od razu. Kompletnie nie chce pracować na lpg z fittrem tak jak wyszedł z fabryki. Może jakaś modyfikacja mixera pomoże? W przyszłości będzie Blos lub sekwencja ale narazie muszę jakoś jeździć :< Myślałem żeby go rozwiercić aby poprawić przepływ. Nie jest to taki najprostszy mixer czyli rurka wprowadzana do kolektora tylko w mixer kształcie spodka tak aby gaz się rozchodził wokół mixera i dopiero dalej trafiał. Czy macie jakieś sprawdzone świece do gazu? Jedna dwie elektrody?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Jak kupujesz jakiś zestaw sekwencji to do sterownika jest dedykowane oprogramowanie które jest dostępne na stronie producenta lub tez dostaniesz w zestawie na CD regulacja nie jest aż tak trudna, w większości jest tam opcja samoadaptacji potem lekkie korekty mapy gazu i po robocie. Gazownicy często stosują przytykanie wlotu by silnik na benzynie lepiej szedł i tego nie zmienisz no chyba że dasz mikser o połowę mniejszej średnicy niż dolot to i tak będzie dolot zawężony co skutkuje bardzo niepoprawna pracą na benzynie. Rozważasz zakup Blosa lub sekwencji to Ci napisze moje doświadczenia, miałem Omege 2l 8V i zastosowałem blosa poszedłem w tym kierunku by instalacja była tania i prosta i spełniała swoje, miałem cała instalacje II generacji wszystko zostało wywalone została butla oraz reduktor, zakupiony został Blos, klapka anty wybuchowa, przełącznik LPG oraz emulator wtrysków, po poprawnej regulacji nie odczuwałem żadnych różnic w jeździe na benzynie czy tez na gazie a śmigała pięknie 7 lat potem zmieniła właściciela i dalej jeździ jedyna wada całego mojego zestawu był oświecający się Check który czaił zły skład spalin ale to mnie nie ruszało nie kombinowałem z emulatorem sondy lambda bo po co. Świece z jedna elektroda Ci wystarczą i nie muszą być dedykowane do LPG Tu masz moją instalacje z Blosem http://forum.samnaprawiam.com/lpg-najprostsze-lpg-do-auta-vt785.htm?highlight=omega+blos   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekx Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 witam co do przytkanego dolotu to czasami mozna tak wyregulowac parownik ze da sie jezdzic bez zatkanego dolotu przynajmniej ja tak mam wczesniej tez mialem zatkany czesciowo dolot i auto na wysokich obrotach bylo duzo slabsze teraz nie mam nic w dolocie i jest o wiele lepiej z tym ze trzeba tak w centralce poustawiac kroki aktuatora zeby mogl odpowiednią dawke gazu ci podac czesto gazownicy w te ustawienia wogole nie zagladają powiem wiecej duzo gazownikow wogole chyba nawet nie wiedzą ze takowe mozliwosci są wiec stosują dodatkowe zadlawienie dolotu poto by gaz byl lepiej zasysany a wystarczy lekko rozkrecic parownik i zmienic ustawienia krokowca i wszystko gra   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzikkk Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Grzes997, Tak właśnie przeglądając to forum pomyślałem nad przeróbką na Blos'a. Dziękuje za poradnik i ciekawie opisane wszystko. Zastanawiam się tylko jak wbiłeś to w dowód żeby było legalnie? darekx, Właśnie tak chcę zrobić, żeby dać większą dawkę na wyjściu z parownika, aktuator mam chwilowo wywalony zastąpiony ręczną śrubą i ustalić na tyle skład mieszanki żeby chodziło bez zdławienia. Rozumiem, że jeszcze jakieś lekkie zdławienie ale moja fura musiała mieć konkretnie odcięte powietrze żeby chodziła poprawnie... Porażka jednym słowem... Jak będą fundusze to będzie i Blos Ciężko z kasy ucznia utrrzymać auto niestety   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zastanawiam się tylko jak wbiłeś to w dowód żeby było legalnie Hmm niech to pozostanie tajemnicą ale jest na to wyjście jest w sprzedaży Blos z elektroniczna regulacją czyli śruby regulacyjne sa zastąpione silnikiem krokowym i to jest już legalne można się pokusić o uszkodzony silnik wywalić z niego wszystko i ładnie zakryć nim śruby regulacyjne Blos z manualną regulacją wygląda jak z elektroniczną i nie powinno być problemów z przeglądem, problem możesz mieć nawet teraz jak masz twój silnik zastąpiony śruba druga generacja musi być sterowana elektronicznie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się