Skocz do zawartości

Zerwany pasek rozrządu.


Gość grigorji

Rekomendowane odpowiedzi

Nie klucza dynanometrycznego nie posiadam,robiłem to na czuja .Silnik długo nie chodził raptem 15 min na postoju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zapewne stare szpilki też są wkręcone...

Masz nauczkę, że zrobić trzeba raz a dobrze. Teraz znowu będziesz demontował dekiel, rozpinał rozrząd i ściągał wałki...

 

A pochwal się przy okazji, ile zaworów dostało w czapę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kupiłem nowe szpilki i uszczelkę ,poskręcałem ale pech chciał że jedna szpilka się ukręciła ta środkowa od strony kolektora wydechowego.Pomyślałem sobie że może ta jedna śruba nic nie zmieni i poskładałem .Odpaliłem silnik z pod głowicy nie widać wycieku tylko z pod pokrywy zaworów trochę leci ale to mniejszy problem bo nie trzyma ciśnienia oleju,zapala się kontrolka na wolnych obrotach.Cy brak tej jednej śruby może być powodem braku ciśnienia oleju? A może jest jakiś sposób na wykręcenie tej śruby bez ponownego demontażu głowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Jak się mogła ukręcić nowa szpilka przy dokręcaniu?

 

.Cy brak tej jednej śruby może być powodem braku ciśnienia oleju?

 

Brak tej sruby powoduje brak ciśnienia oleju - trenuj dalej to zatrzesz silnik. Tak sie składa ze kanał olejowy na "góre" leci właśnie ukręconą szpilką, wystarczy ze nie ma łebka to cisnienie oleju idzie na głowice a nie na wałki, popychacze. Wał oczywiscie też bardzo cierpi.

 

A może jest jakiś sposób na wykręcenie tej śruby bez ponownego demontażu głowicy.

 

Są sposoby, wszystko zalezy ile jej wystaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tej śruby wystaje może jakieś 2cm z bloku .Na ściągniętej głowicy nie było by problemu z wykręceniem ale jak to zrobić nie ściągając jej.

 

[ Dodano: 2013-12-30, 12:25 ]

No i cuda się zdarzająją.Udało mi się wykręcić tą złamaną szpilkę bez demontażu głowicy.Śruba pękła z takim zadziorem ,zdjąłem z niej podkładkę i dociskając do szpilki powoli wykrecałem.Śruba się wykręciła ale jeszcze pozostała w dziurze i tu pomógł magnes.Śilnik równo chodzi tylko martwi mnie duże kopcenie białym dymem ,może jak się przepali będzie lepiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Wygrzewa sie, zimno jest to troche mu to zajmie. Woda z wydechu musi odparowac. Chyba ze cos sknociłeś jeszcze. Cisnienie oleju wróciło i przestał stukać górą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania