Skocz do zawartości

A.E.B Timing Relay Registrabile


Gość wojtas91

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtas91

Czyli '+' z emulatora do zaworu gazu a '-' tez pod zawór czy wpiac sie w przewod minusowy wtryskiwaczy benzynowych ?

Dasz instrukcje jeszcze jak taki przekaźnik zamontować? Czy nie bedzie wyswietlalo dodatkowego błędu ? Mam dość dużo róznych przekaźników jaki mam do tego celu użyć ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minus to cała masa pojazdu napewno masz tak zrobione że plus biegnie na elektrozawór a druga końcówka elektrozaworu jest przykręcona do masy, ale od początku masz plus po zapłonie on przez bezpiecznik biegnie do przełącznika gazu, z przełącznika jest plus rozprowadzony na elektrozawory i inne urządzenie związane z LPG jak emulator czy też dodatkowy przekaźnik odcinający pompę paliwa, masa wszystkich urządzeń jest jedna czyli blacha karoserii.

Inaczej już nie potrafię tego wytłumaczyć a jak zrobić dodatkowy przekaźnik jest opisane w naszych poradnikach a tu masz linka

http://forum.samnaprawiam.com/lpg-odciecie-pompy-paliwa-podczas-pracy-na-lpg-vt343.htm?highlight=przeka%BCnik

zasilanie dodatkowego przekaźnika bierzesz np z zasilania elektrozaworu, przekaźnik musi być zwierno-rozwierny i tak podłączony że po podaniu zasilania rozwiera styki kabla pompy paliwa, przekaźnik taki jak na obrazku

 

287074187-przekaxniksamochodowy.jpg

 

przecinasz kabel za oryginalnym przekaźnikiem pompy i podłączasz do styku 30 i 87 to jest normalny stan przekaźnika bez napięcia jak podajesz napięcie styki przełączają sie na 30 i 87a jednocześnie odcinając zasilanie pompy zasilanie z elektrozaworu podłączasz do styku 85 a 86 do masy

Zrobione

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtas91

Grzesiu słuchaj ja plus (czerwony kabel) od centralki mam wpiety pod kabel od cewki zapłonowej - chyba tak nie powinno być? jeszcze drugi kabel (brazowy) od centralki jest wpiety we wtyczke cewki ale jest on od obrotów rmp wiec chyba tam powinien być.

Centralke mam STAG2-W.

Wywalilem ten przekaźnik co odcinal wtryski, i zlutowalem kabel oryginalnej wiązki który był przecięty i do niego był podłączony kabel ze styków 87A i 30 przekaźnika.

Niebieski przewod emulatora podpialem pod + elektrozaworu a czarny pod - elektrozaworu.

Teraz podczas jazdy na lpg czasem zapala się check i zaraz znika Co podejrzewasz?

Możesz wrzucić jeszcze raz zdj przekaźnika do pompy paliwowej? Bo nie wyświetla sie :/

 

Przypadkowo znalazłem na allegro taki sterownik: http://allegro.pl/stag-l-plus-stag-2-l-uklad-centralka-stag-2-w-i3746339124.html

Czy przy mojej instalacji taki układ dałby coś na + dynamice jazdy ? Lepiej by pracował, czy to sciema?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plus (czerwony kabel) od centralki mam wpiety pod kabel od cewki zapłonowej

 

Może tak zostać bo tam pokazuje się plus po zapłonie, brązowy też musi być bo on steruje automatem przełączania centralki. Reszta podłączyłeś dobrze. Zapalający się Check świadczy o nie poprawnej regulacji LPG ale w Twoim wypadku nie wyregulujesz tego dobrze bo masz ręczną regulację na śrubę (register) tym się nie przejmuj sonda lambda wykrywa co jakiś czas nieprawidłowy skład spalin, sterownik który znalazłeś ma w swoim zestawie to co ty masz plus register sterowany elektronicznie za pomocą silnika krokowego, centralka pobiera dane z sondy i tak ustala mieszankę by była prawidłowa a co za tym idzie eliminuje świecenie Checka.

Poprawiłem zdjęcie przekaźnika chyba go już widzisz ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtas91

Ale przed wywaleniem przekaźnika check w ogóle na moment się nie zapalał, tzn tylko z niego odlaczylem wtyczki 87a i 30 i je zmostkowalem. Trochę dziwne co?

Tak już widzę foto :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazyłem że ten chwilowy CHECK pojawia sie tylko w trasie, przy stałej prędkości np 100km/h. Gdy w tym momencie jak sie pojawi, zredukuje bieg i troche przeciągnę na tym biegu to znika. W mieście w ogole nie świeci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania