Gość wojtas91 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam! Dzis po odpaleniu zimnego silnika i wjechaniu do garazu zdjąłem kolektor ssący. Auto ogołem chodziło jakies 3-5 min (cały czas na ssaniu). Zdejmowałem kolektor bo szukam przyczyny błędu P0200 i mam emulator i myślałem że coś będzie z połączeniami kostek. Gdy zdjąłem go, moim oczom ukazała sie świecąca przepustnica i stojące w niej paliwo. Kolektor od środka też cały się świecił. Nie wiem jak jest gdy sie rozgrzeje, bo mówie trwalo to 3-5min - wjechanie do garazu. Czy to normalne czy nie za duzo dostaje paliwa? Wypowiedzcie się bo specjanie nie składałem kolektora Foto:   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Za dawkę paliwa odpowiadają takie elementy jak sonda lambda, czujnik tem. cieczy chłodzącej, map sensor lub przepływomierz z tego co widzę możesz mieć uszkodzony czujnik temperatury cieczy i poprostu go zalewa gdyż ECU dostaje błędne informacje choć po 5 minutach pracy to silnik się raczej nie zagrzeje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Sondę 2 lata temu kupowałem nowa NGK, czujnik temp za 60zl nie byle jakiej firmy hm a map sensor idzie sprawdzić? Aha sprawdzałem wczoraj wtryski poprzez zmostkowanie na przekaźniku styku 87 i 30 i każdy wtrysk z osobna podłączałem pod 12V i każdy daje tzw 'mgiełke'. Żaden nie przepuszcza i nie leją paliwem jak z kranu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Za dawkę paliwa na zimnym silniku odpowiada czujnik temperatury cieczy chłodzącej który podaje dane do ECU warto by go sprawdzić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Sprawdzę. Mam drugi to podmienie W ogole powiedz mi jest to nienormalne ze jest tam tyle benzyny tak ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Raczej nie, może się tam troszkę zgromadzić ale nie tak by wypływało, a jak ze spalaniem masz tam jakieś ogromne ilości czy mieści się w normie bo jeśli jest w normie to bym tam nie grzebał.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jak że spalaniem benzyny to nie wiem ale gazu pali 7,5l/100km w trasie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 To wydaje mi sie że to w normie trzeba by sprawdzić ile benzyny połyka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas91 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wpadłem na pomysł że powodem ciężkiego odpalania gdy troche postoi może być winny regulator cisnienia paliwa. Dziś gdy zdjąłem z niego wężyk podcisnienia podczas pracy silnika był wilgotny. Więc może nim sie przedostawać paliwo i gdy stoi nocą, napływa przez niego do kolektora i dlatego gdy rano odpalam to za 1 razem załapie i od razu gaśnie, za drugim odpala, po dłuższym kręceniu bo musi to paliwo wypluć. Dobrze rozumuje? Jak go sprawdzic czy jest w 100% sprawny/niesprawny?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5538-corsatigra-za-duzo-dostaje-paliwa/#findComment-31371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się