Skocz do zawartości

Tigra jakie napięcia na pinach OBD2? Nie działający CHECK


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanie jakie powinny być napiecia na złączu diagnostycznym OBD2 w Oplu Tigrze 96r? Złącze mam 16 pinowe. Nie mogę połączyć sie komputerem z silnikiem (z airbag i immo łączy) i podjerzwam gdzies przerwę. Druga sprawa to niedziałający CHECK. Żarówka dobra.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5518-tigra-jakie-napi%C4%99cia-na-pinach-obd2-nie-dzia%C5%82aj%C4%85cy-check/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawdź czy jest ECU zasilane bo to może być przyczyna że Check nie świeci i nie można się połączyć, choć jak by nie było zasilanie ECU to silnika nie uruchomisz a ja nie wiem czy on pracuje czy nie.

 

Więc tak masa akumulatora na pinie 4, masa sygnałowa na pinie 5 a na 16 jest +12 reszta pinów to wymiana danych, pin 7 to połączenie z silnikiem które biegnie do ECU

 

Ok a wiec napiecie powinno być tylko na pinie 4, 5 i 16 tak? Pin 7 to sygnał wiec nie bedzie napiecia ?

 

[ Dodano: 2013-11-27, 21:29 ]

A wiec wpialem się miernikiem w obd pod pin 16 a minusem pod kolejne i na wszystkich pokazało napięcie 11,5v-11,8v oprócz pinu 7 - na nim 0V :/ czyli ze gdzieś kabel przerwany?

 

Sprawdzę na pewno tylko powiedz mi jeszcze czy przy ECU będzie taki sam kolor kabla jak przy obd? Przy obd w pinie 7 jest kabel koloru BRAZOWO-BIALEGO.

 

Gość szymon 1587cm3
czy przy ECU będzie taki sam kolor kabla jak przy obd

 

Oczywiście że tak.

 

koloru BRAZOWO-BIALEGO.

 

Taki ma być.

 

Na kontrolke check leci brązowo-niebieski, od komputera do licznika.

 

Slicznie dziekuje tego mi bylo trzeba :) Kolory są takie jak mowisz, bo dzis wyciagalem licznik i od CHECK jest brązowo niebieski :)

 

[ Dodano: 2013-11-28, 22:03 ]

A więc Panowie i Panie (jeżeli są jakies na tym forum) ;-) sprawdziłem przejścia i:

PIN 3 - BRAK

PIN 4 - jest przejscie

PIN 5 - jest przejscie

PIN 6 - jest przejscie

PIN 7 - BRAK

PIN 12 - BRAK

 

W liczniku rownież sprawdziłem CHECKa i brak przejscia.

Sprawdzałem kazdy pin pokolei obu wtyczek do ECU (nie tak, że patrzyłem kolorystycznie na kable OBD-ECU, CHECK-ECU)

 

Podłączyłem na krótko kablem CHECK czyli przewód przy liczniku brązowo-niebieski z takim samym kablem przy wtyczce ecu, włączam zapłon moim oczom UKAZAŁ SIĘ CHECK :-o odpalilem auto CHECK zgasł - PIEKNY WIDOK :mrgreen:

 

Ok ale co robic z reszta brakiem przejsc - OBD ?

Aha i jescze jakie oznaczenia tych kolorów kabli sa na wtyczkach do ECU bo nie bardzo umiem to rozczytywac :/

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania