Skocz do zawartości

Problem Ford escort mkVII 94 r Pomocy !!!!


Gość rycerz2323

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rycerz2323

Witam Jestem nowy , Posiadam forda escort mk7 jak w temacie i nie wiem już co mam robić Autkiem strasznie się jeździ jak go kupiłem to po 2 dniach zaczął szarpać przerywać podczas jazdy wymieniłem , przepływomierz ,czujnik położenia przepustnicy ,wyczyściłem odpowietrzenie skrzyni korbowej , hydropopychacze(szklanki) takie małe okrągłe plastikowe coś to chyba odma cewka,kable Wn świece i pompe paliwową . i znikło szarpanie i przerywanie podczas jazdy .

 

 

Ale nie mogę rozwiązać jeszcze jednego problemu autko ma strasznego muła daje mi sie gazu a on prawie 0 reakcji strasznie słabo przyspiesza i nie wiem juz co mam zrobić spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem ? . Dodam że na wolnych obrotach chodzi jak powinien

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko ma strasznego muła daje mi sie gazu a on prawie 0 reakcji strasznie słabo przyspiesza i nie wiem juz co mam zrobić

Wygląda na brak wyprzedzenia kąta zapłonu. Odpowiada za to albo mapsensor albo przepływomierz, zależnie od tego co zastosowano w silniku. Może też zaciągać lewe powietrze przez nieszczelny dolot.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rycerz2323

Zapomniałem dodać że na luzie jak daje gazu tak do 3,2 nawet i wiecej to słychać jak strzela w tłumik ustawiałem kilka krotnie rozrzad i nic to nie dało . a jeżeli chodzi i ten kont zapłonu da radę to samemu zrobić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kont

:shock:

 

ustawiałem kilka krotnie rozrzad i nic to nie dało

Tego się nie robi kilkakrotnie, tylko raz a dobrze.

Jak masz nagrzebane w rozrządzie, to nawet zaklęcia szamańskie nie zaskutkują. Najpierw upewnić się co do rozrządu, a potem szukać dalej. Niech ktoś kumaty to obejrzy czy nie jest przestawiony rozrząd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rycerz2323

Nie,nie ,nie rozrząd jest ustawiony co do 1 mm nie robie tego pierwszy raz. nie wiem czy to o to chodzi ale wiem ze z tyłu za korektorem ssącym jest wkęcony czujnik w korektor i wygląda on ta jak przepływomierz tylko że w mniejszej wersji bo też ma taki jaky drucik na końcu i taki sam czujnik mam w korektorze tylko że z przodu korektora to o to by chodziło ?

 

[ Dodano: 2013-11-17, 22:57 ]

o znalazłem na google ten 1 czujnik co jest wkręcony w korektor ssacy z przodu to się nazywa czujnik temperatury powietrza http://images.kangoo.pl/68882341/693861/large/czujnik_temp_powietrza_w_kolektorze_ssacym_ax3_ford_aerostar_explorer_ranger_mustang_widnstar_taurus.jpg a tego 2 nie moge znaleźć i ten 2 co jest z tyłu jest podobny do tego co na zdjęciu

 

 

Znalazłem i ten 2 ten z tyłu za korektorem http://obrazki.elektroda.pl/3985556500_1325950200.jpg czy z któryś z tych 2 czujników może odpowiadać za mułowate przyspieszenie ? czy skupiać się bardziej na tym kącie zapłonu bo nie wiem który to czujnik jest ;/ bo w moim nie ma map sensoru. a przepływomierz jak może ustalać kąt ? bo ja nie kumaty ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rycerz2323

No dobra to już wiem ;) ale nie wiem który czujnik odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu bo z tym przyspieszeniem to jest masakra przepływomierz mam inny na 2 to samo ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem który czujnik odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu
Odpowiada za to albo mapsensor albo przepływomierz, zależnie od tego co zastosowano w silniku.

Czytanie ze zrozumieniem?

 

z tym przyspieszeniem to jest masakra przepływomierz mam inny na 2 to samo
Może też zaciągać lewe powietrze przez nieszczelny dolot.

Po raz drugi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rycerz2323

Sorka że nie pisałem i nie dopatrzyłem z tym lewym powietrzem . dziś obejrzałem cała plastikową obudowę filtra węże wszystkie odkreciłem przepustnicę uszelniłem ja na nowo i załozyłem 2 przepływomierz , i dalej dupa .

 

[ Dodano: 2013-11-19, 18:49 ]

No załamuje ręce nie wiem już co jest grane ,zauważyłem też że jadać na 2lub 3 4 też to jak puszczę gaz to po chwili szarpie jak by nie w tym czasie iskra poszła . Map sensora nie mam ,a przepływomierz już nawet od kumpla zakładałem i dalej nic dalej to samo .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest map sensor to nie ma przepływomierza i odwrotnie. Przepływomierz powinien byc załozony do danego auta a nie byle jaki bo roznia sie charakterystyką i auto moze miec doła.

Podłacz do komputera i zobacz jaka jest masa powietrza, wstazania czujnika temp zasysanego powietrza itp.

 

[ Dodano: 2013-11-19, 19:45 ]

jesli choidzi o nieszczelny dolot to najlepiej uzyc zmywacza do hamulcow w sprayu i zpsikac łaczenia kolektora. Jak podniesa sie obroty mozesz szukac nieszczelnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania