Gość iptuss Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Wtam, mam kilka problemów z moją Hondzią, VI generacja , 5d anglik 75koników, zamontowane LPG. Otóż po pierwsze mam kłopoty z obrotami na biegu jałowym, obroty falują - tutaj silniczek krokowy i przepustnica została dokładnie przeczyszczona, jednak mam pytanie, czy pod przepustnicą powinna być jakaś inna uszczelka oprócz tej metalowej? czy może ta metalowa w zupełności wystarczy? Wyczytałem, że powinna być uszczelka kartonowa. Jeżeli już jesteśmy przy przepustnicy, to chciałbym się dowiedzieć, czy w tym modelu Hondzi jest możliwość odblokowania 15 koni poprzez usunięcie zwężki? Drugi problem, to ciężkie zapalanie na zimnym silniku... Trzeba trochę pokręcić zanim odpali, natomiast na ciepłym pali bardzo dobrze... Po nocy przy odpalaniu czuć benzynę... Co może być tego przyczyną? cofanie się paliwa czy może stawiać na pompkę paliwa? Bardzo dziękuję za pomoc, może troszkę się rozpisałem,ale chciałem dokładnie przedstawić problem. Pozdrawiam, serdecznie!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Drugi problem, to ciężkie zapalanie na zimnym silniku... Po nocy przy odpalaniu czuć benzynę... Czujnik temperatury do ECU. Było o tym na forum dziesiątki razy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iptuss Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Dziękuję za odpowiedź, Czyli do wymiany czujnik temperatury wody, taki jak na tej aukcji? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-honda-civic-iv-v-vi-2001-i3674915602.html A czy ktoś da mi jakąś rade do obrotów?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 A nie uważasz, że jak jest niewłaściwa mieszanka to może świrować? Nie da się złapać kilku srok za ogon. Najpierw zrób jedno a potem jak będzie dalej jajo to będziesz robił drugie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iptuss Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 więc rozebrałem jeszcze raz przepustnice i okazuje się że zwężka jest już wyjęta, przynajmniej ja jej nie widzę. Poskładałem dokładnie, nigdzie nie wizę żeby dostawało się lewe powietrze, reset i uczenie Hondzi na nowo. Póki co jest lepiej, ale nie idealnie - obroty ładnie schodzą, tylko spadają prawie do zera i wtedy dopiero odbijają się i stabilizują. Przyśpiesza bardzo fajnie od 1 do 4, ale na 5 już trochę muli. Co ciekawe, zawsze jak porozbieram przepustnice i założę na nowo, Hondzia odpala mi na rys. Jakieś pomysły?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się