Gość philips74 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam:) Posiadam golfa 3 TDI 90 koni podkrecony na 124 problem mam taki ze autko szarpie podczas jazdy i samo gasnie było podmieniony immobilizer ale to nic nie dalo przy 160km/h auto nie chce jechac wiecej tak jak by turbinke wylanczalo a pod noga jeszcze gaz jest jak popuszcze go to tak jak by zaczelo lepiej isc ale zaraz go muli komputer pokazal blad 00575 ale bardziej mi chodzi o to szarpanie czy to może być wina nastawnika ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Zrób logi dynamiczne i wrzuc na forum, przyczyn może być kilka, zgadywać nie będę. PS> Sprawdź wiązkę idącą do pompy a dokładniej wtyczkę, w znajomego Borze przewody skruszyły się i trzeba było sztukować.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jony b Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Możliwe przyczyny: - uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone) Skutki: - Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika. Sposób usunięcia usterki: - sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. powiedz mi jeszcze czy on zaczął tak jeździć po wirusie od razu czy jeździł normalnie?? bo jak po wirusie to wiesz wrzuciłeś mu większą moc, może oprócz tego turbina nie wyrabiać, albo auto dostaje jeszcze za mało powietrza do mieszanki   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30629 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philips74 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 A wiec tak miałem czas i zobaczylem do golfika i mam pytanie bo kolo na wale krzywo chodzi (ta szajbka) a takie cos stalo sie po wymianie rozrzadu kopci troche i dziwnie chodzi (falujace obroty - klekotanie) moze byc to tego przyczyna ?? jesli tak to co zrobic (koło jest zalozone dobrze) szlifnac z czoła wał lekko?? bo to kolo bedzie dawac zły sygnał czujnikowi polozenia waly i dupa. Jak to szlifnać!! Robił ktoś to ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 takie cos stalo sie po wymianie rozrzadu kopci troche i dziwnie chodzi Masz odpowiedź...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca019 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 A przy montażu rozrządu nie pomylił się ktoś o ząbka ? Czasem się zdarza.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Bolączka, trzeba szybko zajrzec do kółka rozrzadu na wale - lubi tam ścinać klin. To tłumaczy wszystkie objawy, jak strzeli = strzelony pasek, czyli po głowicy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5398-golf-3-tdi/#findComment-30687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się