Gość miehoo Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam, Od kilku dni mam problem z samochodem zony. Samochod ladnie odpala, rowno chodzi na wolnych obrotach, i dosyc zwawo przyspiesza(jak na swoje mozliwosci rzecz jasna). Niestety co jakis czas pojawia sie taka sytuacja, ze podczas przyspieszania silnik na okolo 1sek. traci moc. Nie mam obrotomierza, wiec trudno okreslic zakres obrotow w jakich sie to dzieje, ale szacuje je na okolo 1500-2000. Ladnie sie wkreca do pewnego momentu i tak jakby sie zatrzymuje, po czym dalej sie rozkreca. Jest to dosyc gwaltowne zjawisko, jakby podczas przyspiesznia wcisnac sprzeglo na sek i nie zdejmujac nogi z gazu i gwaltownie je puscic. Objaw nie pojawia sie zawsze. Czasem na kazdym begu, a czasem przez dluzsza chwile wcale. Przy redukowaniu biegow objaw sie nie pojawia. Kontrolka check raz swieci, raz gasnie niezaleznie od tego, czy sinik dziala plynnie, czy nie. Sprzeglo dziala bardzo dobrze, nie slychac nic niepokojacego z okolic silnika. Bardzo prosze o jakies sugestie, co moze byc przyczyna takiego zachowania auta.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Kontrolka check raz swieci, raz gasnie niezaleznie od tego, czy sinik dziala plynnie, czy nie Proponuję zrobić diagnostykę silnika poprzez wymiganie kodów błędów lub diagnostykę komputerową,przyczyn usterki może być wiele a w tej sytuacji sterownik silnika może zasygnalizować gdzie usterki szukać. Jak wymigać kody błędów jest ładnie opisane w naszych poradnikach, zapraszam do lektury.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miehoo Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 z tego co sie orientuje, to w moim aucie jest 16 pinowe gniazdo. dodatkowo nie obsadzony jest pin 6, wiec tylko serwis. jutro rano jeszcze zerkne, zeby sie upewnic. dzieki wielkie za zainteresowanie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniews58 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 ELM-EM powinieneś zdiagnozować . Do tego program pcmscan i wszystkie parametry pracy silnika Ci się wyświetlą. Bo niestety do tego się tylko nadaje ten interfejs. [ Dodano: 2013-10-14, 19:08 ] U mnie podobne objawy - diagnoza przestawiony rozrząd   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 W corsie 1.0 cięzko spowodować przeskoczenie rozrządu, tam jest łańcuch. Proponuję diagnostykę gaz + hamulec lub faktycznie komp.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miehoo Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Lancuch byl wymieniany nie tak dawno, bo juz dzwonil... Moze mechanik dal ciala. Kolego GrzECHO, co masz na mysli piszac "Proponuję diagnostykę gaz + hamulec"? Niezbyt oblatany jestem w temacie, mozesz cos szerzej napisac?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniews58 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Kolego powiem że w astrze diagnostyka gaz i hamulec działa ale w corsie to nie powiem . na wyłączonym silniku wciskasz gaz i hamulec do oporu włączasz zapłon (ale nie zapalasz silnika ) wtedy na wyświetlaczu powinny ci się pojawić kody błędów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się