Skocz do zawartości

Opel Astra F - Centralny Zamek/Autoalarm/Immobiliser


Gość bobic7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zacznę od tego, że jestem nowym użytkownikiem jak i kierowcą.

Niedawno zakupiłem swój pierwszy samochód - Opel Astra F 1.4 benzyna, 1995 r. 8v.

 

W związku z tym, iż jestem zielony w sprawach mechaniki samochodowej jak i elektryki(elektroniki), piszę tutaj do was. Mianowicie, mam kilka pytań dla osób z większym bagażem doświadczeń jak i zasobem wiedzy.

 

1. Centralny zamek. Drzwi z kluczyka otworzę tylko ze strony kierowcy. Mimo, iż posiadam centralny nawet w bagażniku, to w moim 3-drzwiowym potworze nie mogę otworzyć drzwi ze strony pasażera oraz bagażnika prosto z kluczyka(Tylko po odblokowaniu zamków od strony kierowcy).

To wszystko dzieje się, gdy otwieram(bądź nie :D) z oryginalnego kluczyka.

Zapasowym, który widać, że jest dorobiony, jeszcze nie próbowałem(Jutro spróbuje i edytuję!).

 

1/2. Pilot. Nie mam pojęcia czy ten centralny jest oryginalny czy też nie, nie znam się, nie wiem jak sprawdzić, nie wiem też, czy te Astry z mojego rocznika wychodziły z centralnym. Ale chciałbym jeszcze zapytać o pilot do tego centralnego. Pilota takiego nie posiadam, lecz chciałbym wiedzieć, czy takowy był. Jeżeli zamek jest oryginalny, to czy pilot powinien być?(PS Posiadam pilot do alarmu(chyba), ale o tym za chwilę).

Czy mógłbym do samego wspomagania dokupić pilot, z jakimś... nie wiem... modułem? Jeżeli tak, to prosiłbym o konkrety oraz najlepiej dodatkowo o jakąś pomoc w postaci linków-> Zrób to sam, montaż dla ZIELONYCH.