Gość witek1 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 dalczego tarcze hamulcowe są gorące i piszczą   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Bo przy hamowaniu ma miejsce spore tarcie, na skutek którego wydzielają się ogromne ilości ciepła. Bajzlowałeś w szkole na fizyce? Ze strony mechanicznej pisk powoduje zeszklona powierzchnia klocka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 zapieczone zaciski, prowadzenia cos w tym kierunku sprawdz. Piski to inaczej drgania, przeczysc klocki i mocowaniaklocka papierem sciernym. mozesz zastosowac tez jakas paste do klockow   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 mozesz zastosowac tez jakas paste do klockow Możesz przybliżyć temat?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Bosch twierdzi ze piski to inaczej drgania wiec stosuja pasty do montazu klockow. Smaruje sie nie tylko prowadzenia ale tez powierzchnie klocka, ktora przylega do kopyta.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Pierwsze słyszę o smarowaniu powierzchni ciernej klocka...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 nie powierzchni ciernej a drugiej str klocka...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 No to psu na budę. Przecież piszczy zeszklona okładzina klocka, która od nadmiernej temperatury się spiekła. Smarowanie drugiej strony klocka nie rozwiązuje problemu i działa tak, jak leczenie gangreny kremem Nivea...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 no własnie .... zeszklona powierzchnia wprowadza klocek w drgania a pasta podobno ma to tłumic. Tyle teorii, sam musiałem to spr bo 2 kpl tarcz i klockow zaczeły piszczec po ok 2 tys km i to w takim stopniu ze nie dało sie jezdzic. Dodam jeszcze ze cały ukł ham wyczyszczony,wszystko luzno pracowało nic sie nie grzało sprawdzane opory toczenia na sciezce a piski były nie zaleznie od przebytej drogi. Paste ta przysłali po rozmowie na hotline z bosch`em i przedstawieniu problemu. W moim przypadku pomogło. Na codzien tego sie nie stosuje bo nie ma takich problemow ale czasem sie moze zdazyc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 A ja na piszczące klocki mam prostszą metodę. Wyjmuję klocek, kładę arkusz papieru ściernego o gradacji 400-600 i na płaskiej powierzchni ścieram ok. 0,5mm okładziny klocka. Przestają piszczeć aż do następnego przegrzania hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się