Skocz do zawartości

Cieknący płyn/olej z plastikowej osłony ?


Gość maxxnr

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Ibizą FL 2001 1.4mpi z gazem BRC, to moje pierwsze auto mam je od 2 tygodni nie znam się kompletnie na mechanice, od kilku dni zacząłem zauważać że spod osłony silnika (miejsce zaznaczone na zdjęciu) wydobywa się jakiś płyn jest tłustawy? Podnosiłem tą pokrywę silnik ogólnie jest suchy tylko z tej rurki kapie i mam mokrą tą metalową osłonkę co to może być i od czego?

Wymieniłem cały rozrząd, filtry, olej.

191.jpg

 

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obudowie górnej silnika jest filtr powietrza. Trzeba zdjąć tą osłonę, odkręcić kilka śrub, wyjąć filtr i wymyć środek. Widocznie nigdy nikt nic nie robił z tym, albo silnik ma spory przebieg i zaczynają się przedmuchy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za odpowiedź sprawdzę przebieg ma spory 219tysiecy a jeżeli chodzi o przedmuchy to wiąże się z remontem silnika ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przyczyną była nie wsadzona rurka z plastikowej pokrywy silnika do silnika i mam pytanie od czego ona jest i po co idzie z filtra powietrza ? Proszę o identyfikację części zaznaczonych na zdjęciu. Jak pisałem wcześniej wymieniałem rozrząd i pewnie mechanicy zapomnieli.

 

ljwb.jpg

j21u.jpg

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przyczyną była nie wsadzona rurka z plastikowej pokrywy silnika do silnika i mam pytanie od czego ona jest i po co idzie z filtra powietrza ? Proszę o identyfikację części zaznaczonych na zdjęciu. Jak pisałem wcześniej wymieniałem rozrząd i pewnie mechanicy zapomnieli.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Tak jak napisał ArKos to rurki od odmy. Wersje są dwie:

1. Mechaniory powymieniali rozrząd i zapomnieli zamontować.