Skocz do zawartości

Ubytki płynu chłodniczego + rozrząd


Gość grom546

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grom546

Witam,

Prawie rok tamu wymieniałem rozrząd na częściach skf wraz z pompą wody i paski conti. Od tego czasu przejechałem 4 tyś km i odnotowałem ubytki płynu chłodniczego.

Parę razy zaglądałem pod spód po zdjęciu osłony było widać kroplę wiszącą na samym spodzie miski olejowej (miska jest koło rozrządu jak wiadomo). Wydaje mi się że widać również zapocenie przy dolnej obudowie rozrządu.

Może pompa przepuszcza, mam zamiar to zweryfikować u mechanika. Moje pytanie jest takie, czy po takim czasie (bo przebieg 4k raczej ma małe znaczenie) muszę w przypadku wymiany pompy wymieniać rolki / napinacz ? Bo pasek wymienię, będzie to już jego drugie zdjęcie od momentu założenia. Pasek to ok. 100zł więc wolę nie ryzykować, ale rolki to większy koszt i wydaje mi się że nie ma potrzeby ich ruszać, ale wolę was dopytać. Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem po wymianie pompy, puściła uszczelka po 4 tyś... Wymienili mi pompę i pasek rozrządu który ją napędza, był mokry od płynu. Nie wymienili paska który łączy dwa wałki rozrządu. Czy tak może być ? Nie wiem czy był do tej operacji w ogóle demontowany. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania