Skocz do zawartości

Opel sintra - wyciek benzyny


Gość womer

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od pewnego czsu problem z sintrą 2.2 benzyna Rano gdy jest jeszcze zimny silnik długo mysze krecić aby zapalił Wygląda to na brak paliwa. Potem gdy już zapali przy dodawaniu gazu dusi się przez chwilkę i potrafi zgasnąć Czasami kichnie ale rzadko. Dosłownie kilka prób rozrusznikiem i samochód już normalnie pali i prawidłowo chodzi. mimo że nie osiągnął jeszcze prawie rzadnej temperatury. Potem już przez cały dzień jest normalnie Po zgaszeniu silnika i przerwie nawet godzinnej odpala normalnie bez żadnych niespodzianek.

Myślałem że to wina filtra paliwa. Wymieniłem na nowy a stray był tzeczywiście przypchny problem pozostał nadal. Wyczułem zapach benzyny i zlokalizowałem wyciek.

Na górze przy od strony grodzi silnika przechodzi wiazka przewodów gdzie zamontowany jest zaworek z kulką przez którą wycieka paliwo. (przy lince gazu ) Na zaworku jest gwint ale nie wiem co miałoby tam być podłaczone samochodem jeżdże juz prawie 6 lat i nigdy tam nic nie było.

Jak to naprawić i do czego słuzy ten zaworek. Czy uciekajace paliwo moze powodować własnie takie objawy. Może tą drogą dostaje sie powietrze i paliwo wraca do baku zamiast być pod cisnieniem w ukladzie.

Prosze o poradę na e-maila womer-biuro@wp.pl gdyż obecnie pracuję w szwecji a mechanicy tutaj sa bardzo drodzy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamontowany jest zaworek z kulką przez którą wycieka paliwo.

 

Zdjęcie wskazane.

 

Prosze o poradę na e-maila

 

:shock:

A to problem na forum od czasu do czasu wejść? Prywatnie to u mechanika... I płacić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Jak to naprawić i do czego słuzy ten zaworek

 

Zaworek pewnie na listwie wtryskowej.

Nie naprawisz, jak nie trzyma to wymiana.

Słuzy do odpowietrzania listwy wtryskowej, lub do pomiaru cisnienia na listwie

 

Czy uciekajace paliwo moze powodować własnie takie objawy

 

Jasne ze tak

 

Może tą drogą dostaje sie powietrze i paliwo wraca do baku zamiast być pod cisnieniem w ukladzie.

 

Zaworkiem schodzi cisnienie, rano nie odpala odrazu bo najpierw pompa musi nabic 3bary. Pompa rusza z silnikiem, wiec niestety trzeba chwile pokrecic zeby odpalił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania