Gość maruda1994 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Mam taki problem a mianowicie w środku w VW golfie II pod kierownica sąbezpieczniki bodajrze oraz takei kostki czarne i jedna niebieska czy ktos z was wie co to moze być ? bo ta niebieska tryka przy odpalaniu i przy wlączonym zaplonie, i ciezko mu odpalic a ja kjuz odpali to gdy dodam gazu przygasa czy to nie jest czasem przekaznik pompy paliwa jet niebieski i oznaczenie jeego 67   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Przekaźnik 67 steruję całą elektryką silnika więc on musi się włączyć po przełączeniu kluczyka, tam tez na przekaźnikach robią się często zimne luty więc warto by to wszystko sprawdzić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruda1994 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tak włącza sie po przekreceniu kluczyka, ale towarzyszy temu pstrykanie ciągłe i samochód nie chce odpalic w ogóle, wiec moje pytanie jak mozna to naprawic co jest uszkodone dodam ze przekaznik 67 nie jest wadliwy bo sprawdziłem drugi z tego samego modelu samochodu i takrze psrtykało... prosze o pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Więc sprawdź który tam tak szaleje i najprawdopodobniej będzie to przekaźnik pompy paliwa, naprawa polega na sprawdzeniu styków przekaźnika i jeśli jest jakaś elektronika to czy wszystkie punkty lutowania są sprawne.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruda1994 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 a wiesz moze jak nazywa sie cała ta skrzynka z tymi stykami i bezpiecznikami ? bo chce ja wymici bo to własnie w niej jest cos nie tak jak napsiałem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Na pokrywie skrzynki czy tez schowka bezpieczników masz opisane który bezpiecznik i przekaźnik jest od czego, w samym przekaźniku pompy jest troszkę elektroniki więc od tego przekaźnika rozpocznij wymianę, jeśli masz problem z lokalizacją to jak położysz palec na przekaźniku to wyczujesz który szaleje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruda1994 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a jeszcze jedno pytanie czy wadliwy komoze powodowac to ze ten przekaznik nie dziaął prawiodlowo bo zalozylem nowy i dalej nic a mianowicie przekaznik nei pstryka ale nie włancza sie pompka paliwa a wiem ze jest sprawna i zasilanie jej tez jest sprawne gdyz podklaczyłem ja na "krótko" zamiast przekaznika ale auto i tak dziaął jakos nei równo i przerywa lub po dodaniu gazu gasnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Musisz mieć pewność że podmieniony przekaźnik jest sprawny, a skoro wszystko sprawdzałeś i jest dobre to widocznie cała usterka siedzi w przekaźniku lub jego sterowaniu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruda1994 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 problemem okazał sie komputer sterujacy, wymieniłem na inny i wszystko smiga dzieki za pomocne rady   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się