Skocz do zawartości

Duży problem z wymianą wkręcanego sworznia zwrotnicy


Gość saxonzet

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z usunięciem sworznia ze zwrotnicy wynika z nienasmarowania go odpowiednim smarem stałym przed montażem. Zastosowanie niżej pokazanego narzędzia nie dało spodziewanych rezultatów. Nie zdarzyło mi się wymontowanie całej zwrotnicy, więc tego nie robię bez właściwej porady. Oczekuję pomocy także od doświadczonych użytkowników innych pojazdów, posiadających podobne rozwiązania.

 

 

O ile nie będzie widać ww dokumentu proszę użyć poniższego linku:

http://www.narzedziaspecjalistyczne.pl/prezentacje/S9999936-Klucz_do_glowki_ramy_Honda_CBR_1100_XX_sworznia_wahacza_Peugeot_405,Citroen_C5_36mm.pdf

 

Z góry dziękuję.

Służę wieloma radami co do serwisu XMów z racji doświaczenia w ich serwisowaniu w innych zakresach.

Pozdrawiam

;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś podgrzać np. palnikiem miejsce w okół sworznia ? ... sworzeń i piasta teoretycznie powinny mieć różną rozszerzalność cieplną, także może uda się go wykręcić na gorąco ? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania