Gość saxonzet Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Problem z usunięciem sworznia ze zwrotnicy wynika z nienasmarowania go odpowiednim smarem stałym przed montażem. Zastosowanie niżej pokazanego narzędzia nie dało spodziewanych rezultatów. Nie zdarzyło mi się wymontowanie całej zwrotnicy, więc tego nie robię bez właściwej porady. Oczekuję pomocy także od doświadczonych użytkowników innych pojazdów, posiadających podobne rozwiązania. O ile nie będzie widać ww dokumentu proszę użyć poniższego linku: http://www.narzedziaspecjalistyczne.pl/prezentacje/S9999936-Klucz_do_glowki_ramy_Honda_CBR_1100_XX_sworznia_wahacza_Peugeot_405,Citroen_C5_36mm.pdf Z góry dziękuję. Służę wieloma radami co do serwisu XMów z racji doświaczenia w ich serwisowaniu w innych zakresach. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5087-du%C5%BCy-problem-z-wymian%C4%85-wkr%C4%99canego-sworznia-zwrotnicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 A próbowałeś podgrzać np. palnikiem miejsce w okół sworznia ? ... sworzeń i piasta teoretycznie powinny mieć różną rozszerzalność cieplną, także może uda się go wykręcić na gorąco ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5087-du%C5%BCy-problem-z-wymian%C4%85-wkr%C4%99canego-sworznia-zwrotnicy/#findComment-28809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się