Gość robertolczyk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam wszystkich serdecznie od 2-óch miesiecy walcze z niesprawnym autem chce krotko opiac co zrobiłem do tej pory a raczej mechanik i jakie usterki występuja -brak swiateł [są tylko pozycyjne i kierunki] -wycieraczki nie reaguja jak i spryskiwacze -po przełaczeniu stacyjki nie zapala sie kontrolka wtrysku [check engine] -nie słychać pompy paliwa -czytnik kodów nie łaczy sie z ECU/BSI brak mozliwosci diagnozy usterki MECHANIK SPRAWDZIŁ -BRAK NAPIĘCIA NA CEWCE ZAPŁONU -POMPA PALIWA SPRAWNA[ALE NIE PODAJE] -BRAK POŁACZENIA BSI/ECU NA COMPIE -MASY SPRAWDZONE A I JESZCZE MAM PROSBE CZY KTOS POSIADA SCHEMAT ELEKTRYKI OZNACZENIE SILNIKA [VF42CKFWF42] -CZUJNIK TEM.SPRAWDZONY -INSTALACJA UKŁADU ZAPŁONU SPRAWNA -PALIWO - MIAŁ -BRAK CZUJNIKA UDERZENIOWEGO [ALE I BEZ TEGO JEZDZIŁ] -MECH. TWIERDZI ZE ZA NIESPRAWNOSC ODPOWIADA BSI ALE KIEDY MU DOSTARCZYŁEM NOWE BSI I ECU TO STWIERDZIL ZE NIE MOZE ODZYSKAC OPROGRAMOWANIA ZE STAREGO BSI I TEZ NIC NIE PODZIAŁAŁ A JA JUZ TYLE WTOPIŁEM ZE MNIE NIE STAC NA INNEGO ZTAD MOJA PROSBA O JAKIES POMOCNE DIAGNOZY DZIEKUJE CZY KTOS MA POJECIE CO TO SIE NAROBIŁO? A JAK TAK TO CO?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5062-nie-odpala-peugot-206-14-pb-rok-2002/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Nie ten dział. Nie pisz dużymi literami - popraw posta. Masy sprawdził a zasilania juz nie? Brak +12V po zapłonie tłumaczy wszystkie objawy: - brak checka - brak zasilania na cewce - brak zasilania pompy ale to chyba byloby zbyt proste...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5062-nie-odpala-peugot-206-14-pb-rok-2002/#findComment-28698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 To jest proste ale kosztowne masz dużo szanse na wymianę samego BSI w tych modelach dosyć często jest zalewany wodą samo BSI a co za tym idzie jest korozja i utlenianie się ścieżek elektroniki, można samo BSI wyjąc i sprawdzić wizualnie jak wygląda czy nie ma przerw w obwodach i jest tam dosyć dużo ukrytych bezpieczników, miałem podobny problem z Partnerem z takim samym silnikiem z tym że samą usterką był brak transpondera w kluczyku który wypadł jak kluczyk spadł na ziemię, kierowca nie przekazał mi tej cennej informacji i Grześ godzinami szukał usterki po wyczerpaniu wszelkich możliwości wpadłem na pomysł by kluczyk podmienić z rezerwowym i samochód odpalił od strzału, ale to tak informacyjnie w Twoim wypadku usterki narastały więc w BSI szukaj usterki.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5062-nie-odpala-peugot-206-14-pb-rok-2002/#findComment-28708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertolczyk Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy, wycieraczki , i co najważniejsze : nie odpala silnik - brak oznak życia tzn nie slychac pompy paliwa , rozrusznik oczywiscie kręci. Podłączałem go pod Peugeot Planet i co się okazuje nie łączy się z kalkulatorem silnika , a z innymi się łączy ( w BSI brak błędów , w Airbag pokazuje błąd -brak informacji o prędkosci auta błąd stały i nie da sie skasować. W wyświetlaczu wielofunkcyjnym błąd dotyczacy braku stałego + ( coś w tym stylu) w module "przelaczników pod kierownicą" blad dotyczacy braku predkosci auta, Sprawdzałem bezpieczniki, napięcia po stacyjce . Robiłem test elementów wykonawczych i o dziwo światła mijania się zapalają , wycieraczki działają. brak błędów też w bsi bo mam podejrzenie że może uszkodzony? ale dlaczego wogóle nie łaczy sie z kalkulatorem silnika ?( Pomóżcie proszę, dla mnie dziwna sprawa i nie radzę sobie z tym już. Może ktoś konkretnym schematem poratuje? bo może problem w zasilaniu magneti jest - wiem ze w brazowej wtyczce na pinie b4 jest 12V bo tyle sie udalo wywnioskowac z mojego schematu .   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5062-nie-odpala-peugot-206-14-pb-rok-2002/#findComment-28732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertolczyk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 dzieki pogrzebie w kablach w przedziale silnika moze tam cos znajde ale pomocny byłby jakis schemat ciezko cos wydobyc z neta jednak dzieki za jakie kolwiek rady sprawdzałem BSI jest czyste pozdrawiam [ Dodano: 2013-06-09, 13:08 ] robertolczyk, szymon 1587cm3, napiecie jest rozrusznik kreci do bsm tez dochodzi chce sprawdzic instalacje ale przydał by sie schemat moze masz jakis uzyteczny link pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5062-nie-odpala-peugot-206-14-pb-rok-2002/#findComment-28773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się