Gość ibiza_cytryna Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 witam po odlaczeniu przewodu podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa praca silnika nie zmienia się...w takim układzie regulator może być walnięty ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Regulator podniesie ciśnienie o ok. 0,2 bara w chwili silnego obciążenia silnika - kiedy w kolektorze panuje duże podciśnienie. Normalnie nie zaobserwujesz zmian w pracy silnika, bo zostanie to skorygowane przez ECU... Sonda wykrywając za bogatą mieszankę spowoduje, że zostanie skrócony czas wtrysku. Sprawdzenie regulatora na 100% to podłączenie manometru do listwy wtryskowej i obserwowanie zmian ciśnienia paliwa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 na forum motonews.pl znalazłem wypowiedz "Pawol" na temat regulatora cytuje : "Podłączasz tester sondy lambda i widac. Dobrze jest na luzie jak i podczas jazdy sprawdzac czy oscyluje sygnał. Poza tym ECU zacznie raportowac błędy zbyt bogatej mieszanki. Gdy regulator jest zwalony i zasuwa za duze cisnienie na wtryski to ECU prubuje redukowac czas otwarcia wtrysku. Dochodzi w koncu do momentu ze mimo najkrótszego czasu wtrysku nadal mieszanka jest za bogata - za duzo wachy leci ze względu na ciśnienie. Sygnał z sondy przestaje oscylować i staje na za bogato a ECU wywali błędy mieszanki . "   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 To jest to, co opisałem. ECU skoryguje czas wtrysku. Jak regulator leje to oprócz błędu świece będą okopcone na czarno na skutek zbyt bogatej mieszanki, a auto będzie mułowate. Na przyszłość: jak masz jakiś problem to pisz konkretnie co jest nie tak. Pytanie zadane w sposób po odlaczeniu przewodu podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa praca silnika nie zmienia się...w takim układzie regulator może być walnięty ? sugruje poszukiwanie wiedzy w zakresie jego zachowania i działania. Nie piszesz nic o dziwnych zachowaniach silnika ani czegokolwiek sugerującego usterkę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 u mnie jest tak ze ciśnienie podawania paliwa wynosi 4 bary a ciśnienie w listwie powinno wynosic 3 bary wiec regulator u mnie obniza ciśnienie a nie zwieksza...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jeju... ale tak ma być. Pompa paliwa podaje je pod wyższym ciśnieniem a regulator dba o należyty poziom na listwie. Z tego co napisałeś i na tyle na ile to rozumiem to dobiega z pompy 4 bary a na listwie jest 3 - więc masz ok. Pisząc Regulator podniesie ciśnienie o ok. 0,2 bara w chwili silnego obciążenia silnika oznacza to, że przy silnym obciążeniu regulator umożliwi wzrost ciśnienia na listwie. Sam w sobie nie jest perpetum mobile, więc nie podniesie więcej, niż podaje pompa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 ja napisałem ze POWINNO byc3 bary na listwie ile jest nie wiem bo nie miałem okazji tego zmierzyć jeżeli na listwie będzie 4 bo regulator jest padniety...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Byłby bład zbyt bogatej mieszanki a świece byłyby okopcone.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 blad jest a swiece sa normalnej "barwy"   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 A błąd dotyczy czego? Zbyt bogatej mieszanki? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4966-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-28232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się