Skocz do zawartości

Problem Vw golf 3


Gość Ulan27

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem tyle, że obracając głowice do góry nogami ( tam było, że na plecy ale chodziło żeby komora spalania była do góry ) i na zamkniętych zaworach zaleje komorę po brzegi benzyną lub np naftą to szczelna przylgnia zaworu nie powinna przepuścić cieczy i komora powinna być cały czas zalana jeżeli są np wypalone gniazda to automatycznie ta ciesz przeleci o to mi chodziło.

 

Sadzę, ze Tb chodzi o stwierdzenie na " plecy" tam chodziło oczywiście żeby obrócić ja do "góry nogami ", myślałem że to oczywiste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

o to mi chodziło.

No mi o to samo, tylko inaczej napisałem, a ty nie skumałeś :P A to czy na plecy czy do góry nogami to ganc pomada jak sie określa...

Nie zgadzam się jedynie z:

nalać w kanały wody

Nie zgadzam sie, bo w kanale chłodzącym panuje temperatura + ciśnienie. Niewielkie, bo ok. 1.5-1.7 bara ale panuje. Jeśli uszkodzenie w postaci pęknięcia ma zostać ujawnione, to powinno się w kanał chłodzący podać duże ciśnienie, aby łatwiej stwierdzić nieszczelność. Swobodnie stojąca woda wycieknie dopiero, jak kanał chłodzący jest pęknięty porządnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej szczelności głowicy to napisałem tam że to jest sposób bardzo ogólny tak to ujmę i że oddając głowice do splanowania tam powinien powiedzieć żeby sprawdzili jej szczelność, w domowych warunkach raczej ciężko to zdiagnozować wg mnie oczywiście

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zlozone motor chodzi jak zloto :-D uszczelka byla nie dobra glowica jest tez wporzadku dzeki za pomoc jeszcze sie dowiedzalem ze jak wyjmujesz szklanki to trzeba je najlepiej oproznic ze starego oleju zeby nowy wszedl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyjmujesz szklanki to trzeba je najlepiej oproznic ze starego oleju zeby nowy wszedl

No nie tak do końca. opróżnia się je po to, aby nie powodowały w początkowej fazie stałego otwarcia zaworu - w wielu silnikach kończy się to spotkaniem zaworu z tłokiem a tym samym koniecznością remontu głowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania