Gość Arkom Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Napisałem tyle, że obracając głowice do góry nogami ( tam było, że na plecy ale chodziło żeby komora spalania była do góry ) i na zamkniętych zaworach zaleje komorę po brzegi benzyną lub np naftą to szczelna przylgnia zaworu nie powinna przepuścić cieczy i komora powinna być cały czas zalana jeżeli są np wypalone gniazda to automatycznie ta ciesz przeleci o to mi chodziło. Sadzę, ze Tb chodzi o stwierdzenie na " plecy" tam chodziło oczywiście żeby obrócić ja do "góry nogami ", myślałem że to oczywiste.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/3/#findComment-27344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 o to mi chodziło. No mi o to samo, tylko inaczej napisałem, a ty nie skumałeś A to czy na plecy czy do góry nogami to ganc pomada jak sie określa... Nie zgadzam się jedynie z: nalać w kanały wody Nie zgadzam sie, bo w kanale chłodzącym panuje temperatura + ciśnienie. Niewielkie, bo ok. 1.5-1.7 bara ale panuje. Jeśli uszkodzenie w postaci pęknięcia ma zostać ujawnione, to powinno się w kanał chłodzący podać duże ciśnienie, aby łatwiej stwierdzić nieszczelność. Swobodnie stojąca woda wycieknie dopiero, jak kanał chłodzący jest pęknięty porządnie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/3/#findComment-27345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Co do tej szczelności głowicy to napisałem tam że to jest sposób bardzo ogólny tak to ujmę i że oddając głowice do splanowania tam powinien powiedzieć żeby sprawdzili jej szczelność, w domowych warunkach raczej ciężko to zdiagnozować wg mnie oczywiście   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/3/#findComment-27346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ulan27 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wszystko zlozone motor chodzi jak zloto uszczelka byla nie dobra glowica jest tez wporzadku dzeki za pomoc jeszcze sie dowiedzalem ze jak wyjmujesz szklanki to trzeba je najlepiej oproznic ze starego oleju zeby nowy wszedl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/3/#findComment-27404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jak wyjmujesz szklanki to trzeba je najlepiej oproznic ze starego oleju zeby nowy wszedl No nie tak do końca. opróżnia się je po to, aby nie powodowały w początkowej fazie stałego otwarcia zaworu - w wielu silnikach kończy się to spotkaniem zaworu z tłokiem a tym samym koniecznością remontu głowicy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/3/#findComment-27405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się