Skocz do zawartości

Problem Vw golf 3


Gość Ulan27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich co mi pomogom :-) Ostatni poszla mi uszczelka pod glowica Vw Golf 3 1.4 AEX Benzyna nie chcialem wydawac na mechanikow wiec sprobowalem sam to naprawic wiec zdiolem glowice wszystko porozbieralem no i przyszedl czas na skladanie nowa uszczelka przy okazji wymienilem uszczelniacze na zaworach glowica byla sprawdzana jest wszystko ok.Zlozylem motor rozrzad wszystko ustawilem rurki podoczepialem kable itd odpalilem samochod odpalil za pierwszym dotknieciem kluczyka chodzil wszystko bylo ok mowie to teraz pojde sie przejechac pojechal zrobilem 5 kilometrow i wrocilem do domu kiedy silnik rozgrzal sie do 90 stopni jeszcze przed wlaczeniem sie wiatrakow zaczela mi wywalac woda z pod pokrywy walka rozrzadu wymieszana z olejem woda poszal do oleju ale silnik pracuje nadal caly czas idealnie rozebralem pokrywe walka na nowo i pod pokrywom byl olej wymieszany z woda nie mam pojecia co moglo sie stac jak ktos moze mi cos doradzic Bardzo bym byl wdzeczny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pomogom
zdiolem
pokrywom

Matko boska... tego sie nie da czytać. Popraw te błędy bo to wywale zaraz do kosza. Zainstaluj sobie firefoxa, który podkreśla błędy, a nie zmuszaj innych do czytania takich kwiatków. Pomijam olewanie znaków przestankowych... wychodzi z tego niezrozumiały bełkot.

 

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000

 

Co do problemu to uważam, że albo jest pęknięta głowica, albo za słabo dociągnięte szpilki głowicy. Dlatego olej miesza się z chłodziwem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymmm możliwe, że źle przykręciłeś samą głowicę i uszczelka pod nią albo pękła lub nie pękła a głowica jest za luźno przykręcona i woda się miesza z olejem. Z innych możliwości to nie wiem czy po zdjęciu głowicy sprawdzałeś jej szczelność ( napisałeś ze wszystko sprawdziłeś ale czy to też tego nie wiem ), może mieć gdzieś pęknięcie i tez tak może być ze woda bd się mieszać z olejem. Powiedz jeszcze jak i czym przekręcałeś głowicę kluczem dynamometrycznym czy tak na " oko". Teraz warto by sprawdzić kompresję jaka jest, powinno to coś wyjaśnić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam wszystkich za bledy ale nie mam polskiej klawiatury nie wiem jak pisac ze znakami

 

[ Dodano: 2013-03-24, 14:34 ]

glowica byla sprawdzana i byla dokrecana kluczem dynamometrycznym pozyczonym od kolegi dokrecilem ja mocno klucz byl ustawiony juz uszczelka byla kupiona do tego modelu ale byla metalowa bardzo cienka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica powinna być splanowana przed założeniem, choćby minimalnie liźnięta, śruby najlepiej dać nowe, bo stare są rozciągnięte, głowicę należy dokręcić najpierw odpowiednim momentem, a potem o odpowiedni kąt - wszystko jest podane na opakowaniu uszczelki, więc nigdzie nie trzeba szukać, jak mocno dokręcić głowicę.

Problem w tym, że nie wiadomo czym jest to spowodowane, że wywala płyn. Za słabo, albo nierówno dokręcone, puściły śruby, pęknięta głowica? Choć nie rozumiem czemu śruby miałyby puścić, w moim passacie dałem stare i wszystko było ok, mój brat też robił uszczelkę w passacie, a po 5 latach intensywnego użytkowania coś mu tam padło i wydmuchało uszczelkę, którą zrobił ponownie i cały czas tymi samymi śrubami przykręcał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie źle ją przykręcił tzn złą siła i stąd takie objawy. Ewentualnie nie sprawdził szczelności głowicy i ma jakieś pęknięcie. Pisałem o tym wyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze raz glowica byla sprawdzana facet mowil ze nie trzeba splanowac mowil ze jest rowna ale mowil ze dwa zawory mu sie nie podobajom najlepiej wymienic uszczelniacze na zaworach wiec to zrobilem glowice dokrecalem kluczem dynamometrycznym sruby i wszystkie uszczelniacze dalem nowe olej wymieniony nowy plyn tylko tom uszczelke co mialem mi sie nie podobala byla cienka jakby slejona z dwuch bardzo ciekich metali bo cala byla metalowa wczesniej starom co mialem byla grubsza tylko kola zakonczone metalem nie mam pojecia bede musial rozebrac jeszcze raz i sprawdzic glowice pod cisnieniem nie wiem musze sie jeszcze troche dowiedzec o sprawdzaniu glowicy z gory dzeki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowicę jak pęknie uszczelka to obowiązkowo się planuje, jeżeli głowica jest zdejmowana z innych przyczyn to nie zawsze trzeba planować ale jak pęka uszczelka to należy planować. Co do samej uszczelki możliwe, ze zwyczajnie kupiłeś lipną " wersję" tzn złej firmy ( no wiesz o co mi chodzi ) :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Juz rozebralem cos mi sie wydaje ze uszczelka byla nie dobra ale glowice dalem tez do splanowania jutro bede spowrotem skladal zobaczymy co bedzie :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania