Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jak ja oddawałeś do splanowania trzeba było powiedzieć żeby sprawdzili jej szczelność. W zasadzie można to zrobić samemu tzn obrócić głowicę do góry nogami i nalać w kanały wody, poczekać i patrzeć czy woda spłynęła czy dalej jest w kanałach ( to takie najogólniejsze sprawdzenie ). zawory sprawdza się podobnie przekręca się tak wałek żeby zawory danego cylindra były zamknięte i zalew się np benzyną taka komorę spalania i patrzy się czy nie ubywa paliwa szczelne zawory powinny trzymać benzynę, bez jakich kol wiek wycieków czy poceń. Tak robisz z każdym cylindrem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27315
Udostępnij na innych stronach

obrócić głowicę do góry nogami i nalać w kanały wody, poczekać i patrzeć czy woda spłynęła czy dalej jest w kanałach

Nooooooooo jasne...

1. woda

woda jest "gruba" i średnio nadaje się w motoryzacji do czegokolwiek...

to ma być coś, co jest rzadsze od wody np. nafta

2. ten genialnie prosty sposób jest nieskuteczny

pęknięcie musiałoby być grube jak kanał sueski... małe pęknięcie, które najczęściej powiększa się od naprężenia pod wpływem śrub głowicy lub też temperatury, jest do zdiagnozowania tylko poprzez prześwietlenie głowicy lub próbę ciśnieniową podczas której podaje się kilkadziesiąt atmosfer...

3. obracając głowicę na plecy, poprawnie dokona się jedynie weryfikacji szczelności zaworów - nafta przecieknie przez nieszczelny zawór

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27318
Udostępnij na innych stronach

Hehe :-D łapiesz za słówka a ja miałem na myśli techniczne zastosowania :P

No dobrze, zmienię wypowiedź na:

 

1. woda

woda jest "gruba" i średnio nadaje się w motoryzacji do czegokolwiek oprócz mycia samochodu...

 

:-D:-D:-D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27321
Udostępnij na innych stronach

Ej chwilka powoli po pierwsze to napisałem że sposób z zalaniem kanałów jest prowizoryczny, dopisałem tam, że jak oddał głowicę do splanowania to tam trzeba było kazać im sprawdzić szczelność. Co do sprawdzenia zaworów dlaczego zalanie komory spalania naftą/benzyną nie daje pewności szczelności zaworów, jeżeli np po 30 min komora nadal bd w pełni zalana ??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27327
Udostępnij na innych stronach

dlaczego zalanie komory spalania naftą/benzyną nie daje pewności szczelności zaworów, jeżeli np po 30 min komora nadal bd w pełni zalana ??

 

obracając głowicę na plecy, poprawnie dokona się jedynie weryfikacji szczelności zaworów - nafta przecieknie przez nieszczelny zawór

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27331
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania