Gość Arkom Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Będzie git jak już masz ją zdjętą to warto sprawdzić jej szczelność i czy zawory trzymają jak powinny taka moja sugestia   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ulan27 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 A jak sprawdzic szczelnosc ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Jak ja oddawałeś do splanowania trzeba było powiedzieć żeby sprawdzili jej szczelność. W zasadzie można to zrobić samemu tzn obrócić głowicę do góry nogami i nalać w kanały wody, poczekać i patrzeć czy woda spłynęła czy dalej jest w kanałach ( to takie najogólniejsze sprawdzenie ). zawory sprawdza się podobnie przekręca się tak wałek żeby zawory danego cylindra były zamknięte i zalew się np benzyną taka komorę spalania i patrzy się czy nie ubywa paliwa szczelne zawory powinny trzymać benzynę, bez jakich kol wiek wycieków czy poceń. Tak robisz z każdym cylindrem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 obrócić głowicę do góry nogami i nalać w kanały wody, poczekać i patrzeć czy woda spłynęła czy dalej jest w kanałach Nooooooooo jasne... 1. woda woda jest "gruba" i średnio nadaje się w motoryzacji do czegokolwiek... to ma być coś, co jest rzadsze od wody np. nafta 2. ten genialnie prosty sposób jest nieskuteczny pęknięcie musiałoby być grube jak kanał sueski... małe pęknięcie, które najczęściej powiększa się od naprężenia pod wpływem śrub głowicy lub też temperatury, jest do zdiagnozowania tylko poprzez prześwietlenie głowicy lub próbę ciśnieniową podczas której podaje się kilkadziesiąt atmosfer... 3. obracając głowicę na plecy, poprawnie dokona się jedynie weryfikacji szczelności zaworów - nafta przecieknie przez nieszczelny zawór   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 1. wodawoda jest "gruba" i średnio nadaje się w motoryzacji do czegokolwiek... A do mycia auta?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Hehe łapiesz za słówka a ja miałem na myśli techniczne zastosowania No dobrze, zmienię wypowiedź na: 1. woda woda jest "gruba" i średnio nadaje się w motoryzacji do czegokolwiek oprócz mycia samochodu...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ej chwilka powoli po pierwsze to napisałem że sposób z zalaniem kanałów jest prowizoryczny, dopisałem tam, że jak oddał głowicę do splanowania to tam trzeba było kazać im sprawdzić szczelność. Co do sprawdzenia zaworów dlaczego zalanie komory spalania naftą/benzyną nie daje pewności szczelności zaworów, jeżeli np po 30 min komora nadal bd w pełni zalana ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 dlaczego zalanie komory spalania naftą/benzyną nie daje pewności szczelności zaworów, jeżeli np po 30 min komora nadal bd w pełni zalana ?? obracając głowicę na plecy, poprawnie dokona się jedynie weryfikacji szczelności zaworów - nafta przecieknie przez nieszczelny zawór   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Sory ale dalej nie kminie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 To przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4823-problem-vw-golf-3/page/2/#findComment-27338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się