Gość jacek-wpl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 witam szukam porady odnośnie rozrusznika objawy to takie jak by był słaby akumulator czyli kręci ale bardzo słabo po za tym nic się nie dzieje reaguje na każdą próbę rozruchu nie zawiesza się proszę o poadę dziękuję   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Może masz słaby akumulator i dlatego licho kręci, ewentualnie rozrusznik ma tzw opór na tulejkach np i też może się tak dziać. Ja zacząłbym od spr czy akumulator jest dobrze naładowany   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek-wpl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 tak jak pisałem objawy są takie jak by był słaby akumulator ale niestety to nie jest wina akumulatora 100%   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Skoro jestes pewny akumulatora to szykuj sie na remont rozrusznika. Wyjechane tulejki jak kolega pisał, moze cos ze szczotkami bo czesto są po 4 szt. Sprawdzic mozesz jeszcze połączenia elektryczne (grube czerwone przewody i masy)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Dokładnie jak akumulator jest ok to najprawdopodobniej rozrusznik, warto jeszcze sprawdzić czy przewód idący od aku do rozrusznika nie jest gdzieś zaśniedziały itp   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Sprawdź czy nie grzeją się podczas kręcenia rozrusznikiem klemy akumulatora często się trafia że luzuje się połączenie zaciskane kabli z klemą jeśli jest wszystko ok to masz tulejki w rozruszniku do wymiany po prostu wirnik podczas kręcenie się kantuje na tulejkach i dlatego robi się taki opór.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkii Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Wyjmij rozrusznik i na pusto nim zakręć. Pierwsze z bendixem póziniej bez. Będziesz widział jak będzie wszystko ok. to patrz tulejki póziniej szotki. jak tuleki szczotki ok to. Wez miernik nastaw na rezystancje i sprawdzi wirnik. rezystancja powinna być na każdej sekcji taka sama. jak na jednej jest inna to znaczy ze wirnik padł. Bedzie on krecił ale na pusto. Silnika nie bedzie miał siły ruszyc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się