Gość Gelo Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Mam już od długiego czasu następujący problem; w oplu kadecie 2.0 benzyna/ gaz gdy przełączę z gazu na benzynę to: nieregularne wolne obroty, czasami za niskie, przy płynnym dodaniu gazu zamulanie w okolicy 3000obr, przy gwałtownym dodaniu gazu to samochód może toczyć się prawie nie przyśpieszając a przepustnica będzie otwarta na maxa. Po dojeździe do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła często lubi zgasnąć Jak pojeździ się tylko i wyłącznie na benzynie z 10- 20km to objawy ustają. I silnik pracuje idealnie. Wystarczy przełączyć na gaz i przejechać z 1km i przerzucić na benzynę i znowu to samo. Jak dzieją się te rzeczy to zauważyłem że jak zacisnę powrót paliwa do zbiornika to obroty się stabilizują. Wymieniałem: pompę paliwa, komputer, centralkę lpg, emulator, czujnik położenia przepustnicy, regulator ciśnienia paliwa, wtryski. Na początku myślałem że to wina ukł paliwowego, ale to odpada. Zastanawiam się coby wiązki elektr silnika nie wymienić, bo chyba przyczyna tkwi w elektronice. Miał ktoś podobne cyrki w silniku? Aha instalacja gazowa jest z blosem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 a mi to wygląda na złą regulacje gazu dlaczego? 1. Jak pojeździ się tylko i wyłącznie na benzynie z 10- 20km to objawy ustają to się nazywa samoadaptacja sterownika po resecie ECU też się "uczy" warunków pracy tu masz sytuację taką, że cały czas ma niewłaściwą mieszankę ale mieszczącą się w granicy błędu i check się nie świeci niestety pomimo niewłaściwej mieszanki, ECU nie jest w stanie nic zrobić bo nie ma jakiegokolwiek wpływu na LPG jak na benzyne przełączysz, to już może - albo dolać paliwa albo przykrócić i stąd problemy pracy na benzynie 2. Miał ktoś podobne cyrki w silniku? tak jak poszukasz na ktk to jest tam mój obszerny temat miałem walke z omegą i ASO OPEL rozłożyło ręce poradziłem sobie sam metodą prób i błędów i lekarstwem była właśnie regulacja LPG jedź do gaziara i wydaj te 20 zeta na regulacje lub sprawdzenie podzespołów - może parownik ci sie kończy i nie daje rady podać odpowiedniej ilości gazu na wyższych obrotach daj znać potem co z tego wyszło   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gelo Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 No właśnie kiedyś po założeniu blosa był regulowany i po tym było to samo. Niedługo rozbiorę blosa i przeczyszczę i pojadę na regulację. Przypomniało mi sie że poprzedni właściciel kadeta, z którego mam teraz silnik i resztę, mówił o problemach na benzynie po przejściu z gazu. Mi to wygląda na coś z wiązką. Jak dojdę co jest to napiszę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 nie sądzę że to wiązka bardziej już bym widział ECU, ale w pierwszej kolejności gaz regulacja to jedno, ale stan parownika to druga sprawa - upewnij sie że on nie jest na wykończeniu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gelo Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Lepiej późno niż wcale Po regulacji blosa wariacje na benzynie praktycznie ustały, sporadycznie dostawał muła na benie w okolicy 3000 obr, wszystkie objawy ustały po założeniu emulatora lambdy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Po regulacji blosa wariacje na benzynie praktycznie ustały nie powiem "a nie mówiłem" dzięki za info o rozwiązaniu problemu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się