Skocz do zawartości

zapowietrzaja sie przewody od chlodnicy


Gość GOSKAZUK88

Rekomendowane odpowiedzi

Inżynierowie VW tak skonstruowali swoje silniki że nie trzeba ich odpowietrzać, wystarczy dolać płyn do odpowiedniej wysokości odpalić poczekać aż włączy się wentylator, po ostygnięciu można dolać płynu do wymaganego poziomu, a jak Tobie nie grzeje w kabinie to masz zapchaną nagrzewnicę można zdając węże z nagrzewnicy przy samym silniku i spróbować wodą z węża przepchać albo sprawdzić jak przepływa. Czujniki temperatury zostawcie w spokoju jedynie co może być uszkodzone to termostat lub pompa wody która nie robi odpowiedniego obiegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając na myśli odpowietrzenie myślałem dokładnie o takim schemacie jak pisze mój poprzednik. Ale co do termostatu i pompy nie jestem pewny czy pompa mogłaby się tak uszkodzić żeby nie dawała odpowiedniego obiegu, z tego co wiem to jest ona napędzana od rozrządu, i co mogłoby się w niej tak zepsuć żeby nie dawała pełnego obiegu ??? Nom ma taki problem że jemu płyn ucieka może z pompy, może gdzieś na przewodach to trzeba zlokalizować i wg mnie od uszczelnienia należałoby sprawdzić a co do termostatu to jak juz płyn bd spuszczony zawsze można go sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewykluczone, że przez niesprawny układ, np. zacięty termostat, przegrzałaś silnik i wydmuchało uszczelkę pod głowicą, stąd puchnące węże i wrażenie zapowietrzenia układu, bo spaliny walą w układ chłodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Niewykluczone, że przez niesprawny układ, np. zacięty termostat, przegrzałaś silnik i wydmuchało uszczelkę pod głowicą, stąd puchnące węże i wrażenie zapowietrzenia układu, bo spaliny walą w układ chłodzenia.
oj...jak zajrzymy napisze :-)

 

[ Dodano: 2013-02-28, 16:07 ]

Inżynierowie VW tak skonstruowali swoje silniki że nie trzeba ich odpowietrzać, wystarczy dolać płyn do odpowiedniej wysokości odpalić poczekać aż włączy się wentylator, po ostygnięciu można dolać płynu do wymaganego poziomu, a jak Tobie nie grzeje w kabinie to masz zapchaną nagrzewnicę można zdając węże z nagrzewnicy przy samym silniku i spróbować wodą z węża przepchać albo sprawdzić jak przepływa. Czujniki temperatury zostawcie w spokoju jedynie co może być uszkodzone to termostat lub pompa wody która nie robi odpowiedniego obiegu.
wiec tak...plynu ubywlo przez waz ktory wchodzi do silnika?uszczelka pod glowica cala,a nagrzewnica cala zasyfiona ble!he teraz zostalo mi zrobic cos ze wskaznikiem poziomu gazu i benzyny bo nie dzialaja... :-x DZIEKUJE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania