Skocz do zawartości

zapowietrzaja sie przewody od chlodnicy


Gość GOSKAZUK88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GOSKAZUK88

passat combi 92r samochod grzeje sie do 90 stopni,jednak nawiew jest zimny w srodku czasami letni,ucieka plyn chlodniczy ze zbiorniczka zbiorniczek starcza na miesiac,do tego puchna przewody od chlodnicy.gorny przewod jest goracy,a dolny zimny,macie jakis pomysl?!prosze o rade i dziekuje.jezeli ma to cos wspolnego to samochod jest z lpg benzyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne masz gdzieś wyciek stąd ubytki płynu, co się z tym wiąże możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia ( jeżeli brakło Tb całkowicie w zbiorniczku chłodziwa i tylko zalałeś nowe bez odpowietrzania to na bank masz zapowietrzony układ) musisz zlokalizować nieszczelność i ją naprawić, w najgorszym przypadku może uciekać przez uszczelkę pod głowicą ( kosztowniejsza naprawa ) sprawdź czy nie przybyło Tb oleju w silniku, i czy się nie pieni. Co do zimna w kabinie to najprawdopodobniej jest to spowodowane zapowietrzeniem układu ( np nagrzewnicy ). Tak jak mówiłem uszczelnić zalać nowym płynem odpowietrzyć i bd działać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Zapewne masz gdzieś wyciek stąd ubytki płynu, co się z tym wiąże możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia ( jeżeli brakło Tb całkowicie w zbiorniczku chłodziwa i tylko zalałeś nowe bez odpowietrzania to na bank masz zapowietrzony układ) musisz zlokalizować nieszczelność i ją naprawić, w najgorszym przypadku może uciekać przez uszczelkę pod głowicą ( kosztowniejsza naprawa ) sprawdź czy nie przybyło Tb oleju w silniku, i czy się nie pieni. Co do zimna w kabinie to najprawdopodobniej jest to spowodowane zapowietrzeniem układu ( np nagrzewnicy ). Tak jak mówiłem uszczelnić zalać nowym płynem odpowietrzyć i bd działać.
a termostat lub pompa?bo gorny przewod jest bardzo goracy a dolny zimny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy i termostatu nie podejrzewam ( o jako takie uszkodzenie ) bo z tego co mówisz to auto nagrzewa się normalnie tak ?? tzn nie za długo nie za szybko, i się nie przegrzewa, to że przewód jest jeden zimny a drugi gorący to może oznaczać na zapowietrzenie układu np chłodnicy, tylko dziwi mnie to że normalnie się nagrzewa przy zapowietrzeniu powinno to być szybciej niż zwykle, napisz jeszcze czy czas nagrzewania jest dobry tzn tak jak powinno być ( inaczej tego nie wyrażę xD ), oraz czy silnik się nie przegrzewa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Pompy i termostatu nie podejrzewam ( o jako takie uszkodzenie ) bo z tego co mówisz to auto nagrzewa się normalnie tak ?? tzn nie za długo nie za szybko, i się nie przegrzewa, to że przewód jest jeden zimny a drugi gorący to może oznaczać na zapowietrzenie układu np chłodnicy, tylko dziwi mnie to że normalnie się nagrzewa przy zapowietrzeniu powinno to być szybciej niż zwykle, napisz jeszcze czy czas nagrzewania jest dobry tzn tak jak powinno być ( inaczej tego nie wyrażę xD ), oraz czy silnik się nie przegrzewa?
wszystko jest gorace,gorny waz jest spuchniety,a dolny zimny czasem lekko letni,a jak odkrece zbiorniczek wyrownawczy to syczy i plyn sie unosi i jest goracy.silnik jest goracy ale czy przegrzany nie odpowiem jak dla mnie to po jezdzeniu cos smierdzi spod maski jak obok przechodze jakby olej palony czy cos z takich specyfikow jak jade np 2-3 km to najpierw mam 70 stop i po jakims 1km mam przed 90stop,ale za nim plyn uciekl to musialm przejechac ok 80 km by bylo 90 stop.ale rowniez wtedy bylo ok5-7 stop.mrozu a teraz mamy plus 3-5 stopni jesli ma cos to do rzeczy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat i pompa wg mnie odpada sprawdź jeszcze czy nie przybywa oleju i czy się nie pieni przypadkiem to raz a dwa. ustal wyciek usuń go i ponownie zalej i odpowietrz układ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Termostat i pompa wg mnie odpada sprawdź jeszcze czy nie przybywa oleju i czy się nie pieni przypadkiem to raz a dwa. ustal wyciek usuń go i ponownie zalej i odpowietrz układ
a czujnik cisnienia wody ma cos do tego? bo jest lekko mokry w plynie chlodniczym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
czujnik ciśnienia wody ??? może temperatury wody lub załączenia wentylatora ???
to jest przy silniku za gornym wezem od chlodnicy tam jest wtyk z 2przewodami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania