Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 passat combi 92r samochod grzeje sie do 90 stopni,jednak nawiew jest zimny w srodku czasami letni,ucieka plyn chlodniczy ze zbiorniczka zbiorniczek starcza na miesiac,do tego puchna przewody od chlodnicy.gorny przewod jest goracy,a dolny zimny,macie jakis pomysl?!prosze o rade i dziekuje.jezeli ma to cos wspolnego to samochod jest z lpg benzyna   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Zapewne masz gdzieś wyciek stąd ubytki płynu, co się z tym wiąże możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia ( jeżeli brakło Tb całkowicie w zbiorniczku chłodziwa i tylko zalałeś nowe bez odpowietrzania to na bank masz zapowietrzony układ) musisz zlokalizować nieszczelność i ją naprawić, w najgorszym przypadku może uciekać przez uszczelkę pod głowicą ( kosztowniejsza naprawa ) sprawdź czy nie przybyło Tb oleju w silniku, i czy się nie pieni. Co do zimna w kabinie to najprawdopodobniej jest to spowodowane zapowietrzeniem układu ( np nagrzewnicy ). Tak jak mówiłem uszczelnić zalać nowym płynem odpowietrzyć i bd działać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Zapewne masz gdzieś wyciek stąd ubytki płynu, co się z tym wiąże możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia ( jeżeli brakło Tb całkowicie w zbiorniczku chłodziwa i tylko zalałeś nowe bez odpowietrzania to na bank masz zapowietrzony układ) musisz zlokalizować nieszczelność i ją naprawić, w najgorszym przypadku może uciekać przez uszczelkę pod głowicą ( kosztowniejsza naprawa ) sprawdź czy nie przybyło Tb oleju w silniku, i czy się nie pieni. Co do zimna w kabinie to najprawdopodobniej jest to spowodowane zapowietrzeniem układu ( np nagrzewnicy ). Tak jak mówiłem uszczelnić zalać nowym płynem odpowietrzyć i bd działać. a termostat lub pompa?bo gorny przewod jest bardzo goracy a dolny zimny   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Pompy i termostatu nie podejrzewam ( o jako takie uszkodzenie ) bo z tego co mówisz to auto nagrzewa się normalnie tak ?? tzn nie za długo nie za szybko, i się nie przegrzewa, to że przewód jest jeden zimny a drugi gorący to może oznaczać na zapowietrzenie układu np chłodnicy, tylko dziwi mnie to że normalnie się nagrzewa przy zapowietrzeniu powinno to być szybciej niż zwykle, napisz jeszcze czy czas nagrzewania jest dobry tzn tak jak powinno być ( inaczej tego nie wyrażę ), oraz czy silnik się nie przegrzewa?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Pompy i termostatu nie podejrzewam ( o jako takie uszkodzenie ) bo z tego co mówisz to auto nagrzewa się normalnie tak ?? tzn nie za długo nie za szybko, i się nie przegrzewa, to że przewód jest jeden zimny a drugi gorący to może oznaczać na zapowietrzenie układu np chłodnicy, tylko dziwi mnie to że normalnie się nagrzewa przy zapowietrzeniu powinno to być szybciej niż zwykle, napisz jeszcze czy czas nagrzewania jest dobry tzn tak jak powinno być ( inaczej tego nie wyrażę ), oraz czy silnik się nie przegrzewa? wszystko jest gorace,gorny waz jest spuchniety,a dolny zimny czasem lekko letni,a jak odkrece zbiorniczek wyrownawczy to syczy i plyn sie unosi i jest goracy.silnik jest goracy ale czy przegrzany nie odpowiem jak dla mnie to po jezdzeniu cos smierdzi spod maski jak obok przechodze jakby olej palony czy cos z takich specyfikow jak jade np 2-3 km to najpierw mam 70 stop i po jakims 1km mam przed 90stop,ale za nim plyn uciekl to musialm przejechac ok 80 km by bylo 90 stop.ale rowniez wtedy bylo ok5-7 stop.mrozu a teraz mamy plus 3-5 stopni jesli ma cos to do rzeczy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Termostat i pompa wg mnie odpada sprawdź jeszcze czy nie przybywa oleju i czy się nie pieni przypadkiem to raz a dwa. ustal wyciek usuń go i ponownie zalej i odpowietrz układ   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Termostat i pompa wg mnie odpada sprawdź jeszcze czy nie przybywa oleju i czy się nie pieni przypadkiem to raz a dwa. ustal wyciek usuń go i ponownie zalej i odpowietrz układ a czujnik cisnienia wody ma cos do tego? bo jest lekko mokry w plynie chlodniczym   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 czujnik ciśnienia wody może temperatury wody lub załączenia wentylatora   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 czujnik ciśnienia wody może temperatury wody lub załączenia wentylatora to jest przy silniku za gornym wezem od chlodnicy tam jest wtyk z 2przewodami   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 to może być od temp wody, nie spotkałem się z czujnikiem ciśnienia wody w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się