Gość Wasyl Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 na początek wyjaśnienie małe dla Wasyla, żaden silnik nie strawi dwóch paliw jednoczenie, może się przełączać z LPG na benzynę przy butowaniu tylko i wyłącznie w instalacjach sekwencyjnych tam w sterowniku jest nawet opcja kiedy ma to robić Nie Mam staga 300, przy pełnym bucie przerzuca na pb przy 5k obr/min ale tylko wtedy, gdy taką opcję zaznaczę z ustawieniach sterownika, w innym wypadku ciągnie do końca bez przerzutki na pb i podlewa benzyną   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Tu jest opisywana bodajże pierwsza generacja w której takie przypadki nie występują, więc proszę nie mieszać że jest to możliwe by silnik palił dwa paliwa jednocześnie, napisałem że jest to możliwe w sekwencji i niech tak zostanie, nadal męczymy pierwszą generację.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Tu jest opisywana bodajże pierwsza generacja w której takie przypadki nie występują Tak też od początku pisze, dobrze, że doszliśmy do konsensusu (nie wiem czy trafiłem z mądrym wyrazem )   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Może i trafiłeś ale wcześniej pisałeś nie w temacie, o to co napisałeś Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec. Sraty pierdaty Niestety tak się da i niestety gazownicy to często wykorzystują wpychając słabe podzespoły do wysilonych silników żeby tylko wcisnąć tańszą instalkę klientowi. I potem zdziwko, że lpg podpiera się benzyną przy pałowaniu auta i jakoś mocno często trzeba pb dolewać przy jeździe na lpg Przypominam że w temacie jest instalacja pierwszej generacji więc uznałem że piszesz pierdoły, i proponuje zakończyć na kropce a skupić się na problemie. Wasyl mam żółte karteczki i zmień dilera albo bierz po pół   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Grzes997, będę się czepiał do ostatniego tchu jeżeli będziesz tak pisał Przypominam że w temacie jest instalacja pierwszej generacji więc uznałem że piszesz pierdoły Jak mogłeś tak uznać po moim pierwszym poście w tym temacie: jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie. Oczywiście przy gazie I generacji   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Miała być kropka i jest.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dobra, namieszane w temacie jak nie wiem co, czas to poukładać w całość bo się koleżanka pogubi, na początek wyjaśnienie małe dla Wasyla, żaden silnik nie strawi dwóch paliw jednoczenie, może się przełączać z LPG na benzynę przy butowaniu tylko i wyłącznie w instalacjach sekwencyjnych tam w sterowniku jest nawet opcja kiedy ma to robić. Teraz do koleżanki, w Pasacie masz instalację pierwszej generacji czyli nic tam nie ma, jest butla z zaworem, zawór z filtrem, parownik, mikser, i coś co go przełącza, pewnie jakiś automat który włącza LPG po osiągnięciu danych obrotów silnika lub masz ręczne przełączanie, do tego musi być układ odcinający wtrysk wraz z emulatorem wtrysku no chyba że masz tam jeszcze gaźnik w co wątpię, i teraz tak skoro przełączysz zasilanie na LPG i włączy się zielona dioda silnik teoretycznie powinien zgasnąć gdyż w momencie włączenia LPG powinno zadziałać odcięcie paliwa na wtrysku u ciebie się to nie dzieje więc duże prawdopodobieństwo usterki jest w samej centralce LPG lub brak połączenia między centralką a przełącznikiem, troszkę za mało danych mamy podane by dokładnie stwierdzić co jest zepsute wiemy tylko że włącza się LPG a silnik dalej na benzynie pali, czyli nie reduktor nie elektrozawory tylko układ przełączający który w dobrym układzie odetnie dopływ benzyny do silnika, i silnik zgaśnie. Napisz co to za instalacja LPG jaki przełącznik a może masz pod maska jakąś centralkę typu Bingo albo coś podobnego, bo przewiduje nadpalone styki w przekaźniku w samej centralce albo zimne luty. ooo...tak bardziej zrozumiale i w calosci.instalacja lpg..mam cos napisane BRC na parowniku(ten samochod kupilam nie dawno)na gaz przelaczamy po dodaniu gazu(zawsze bylo slychac takie pstrykniecie a teraz tego nie ma),albo mozna przelaczczyc recznie(pod przelacznikiem jest napisane autronic)i pod maska bardzo blisko szyby jest czarna kostka z przewodami czesc liter jes przetarta to nie wiem co jest dokladnie napisane tylko jakies cyfry i tez autronic.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 pod maska bardzo blisko szyby jest czarna kostka z przewodami Tam jest usterka, lub po drodze między przełącznikiem a tą kostka, silnik sam przełączy na LPG ale jest uszkodzenie elementu wykonawczego w postaci przekaźnika czy tez elektroniki, można bezpośrednio podać napięcie na ten sterownik ale to już chyba jest robota dla elektryka samochodowego lub gazownika ale w ten sposób wyeliminujesz czy to jest sam przełącznik uszkodzony czy sterownik, możesz też na słuch to sprawdzić czy coś cyka w sterowniku jak przełączasz z benzyny na gaz, w samym sterowniku jest przekaźnik który ma za zadanie odciąć dopływ paliwa i podać napięcia na elektrozawory.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 pod maska bardzo blisko szyby jest czarna kostka z przewodami Tam jest usterka, lub po drodze między przełącznikiem a tą kostka, silnik sam przełączy na LPG ale jest uszkodzenie elementu wykonawczego w postaci przekaźnika czy tez elektroniki, można bezpośrednio podać napięcie na ten sterownik ale to już chyba jest robota dla elektryka samochodowego lub gazownika ale w ten sposób wyeliminujesz czy to jest sam przełącznik uszkodzony czy sterownik, możesz też na słuch to sprawdzić czy coś cyka w sterowniku jak przełączasz z benzyny na gaz, w samym sterowniku jest przekaźnik który ma za zadanie odciąć dopływ paliwa i podać napięcia na elektrozawory. na tej czarnej kostce jest napisane LAMBDA CONTROL RESISTIVE wyjelam z tej kostki to cos co jest w srodku ta plytke i tak ona wyglada,ze na tej plytce sa kostki i wygladaja na spalone,a kontrolka sprawdzalam prad to nie dochodzi do elektrozaworow czy to ma cos z tym wspolnego? dodajac gazu nic nie pstryka,a i kawalek jednej sciezki rozni sie od pozoztalych-kawalek tej sciezki jest brazowy,a po drugiej stronie jest kosteczka tak wlasnie jakby ktos ja przypalil i jeszcze zapytam jezeli ta plytka jest do wymiany to musi byc identyczna czy moze byc innej firmy?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Proponował bym zakup takiego samego urządzenia nie będzie trzeba ingerować w instalację a chyba masz coś takiego pod maską dobrze myślę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się