Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 dzien dobry mam taki problem moze ktos mi pomoze wiec passat combi 92r gaz 1 generacji,odpalam samochod nagrzeje sie przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie,ale w rzeczywistosci pobiera benzyne,niestety mechanik od gazu jest na urlopie.pomozcie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie Uściśli czy chodzi na gazie czy tylko kontrolka świeci że chodzi na gazie, silnik nie jest w stanie spalić gazu i benzyny jednocześnie, może być tak że pracuje na gazie a paliwo gdzieś ucieka jakąś nieszczelnością, lub może palić na benzynie a gaz mimo sygnalizacji się nie przełącza, to w takim wypadku warto sprawdzić elektrozawory czy się włączają, jednak jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie. Oczywiście przy gazie I generacji   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie. Oczywiście przy gazie I generacji nie nie spala jednoczesnie bo to nie mozliwe tylko lampka sie swieci ze pobiera gaz,a nie pobiera gazu tylko benzyne [ Dodano: 2013-02-27, 11:14 ] przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie Uściśli czy chodzi na gazie czy tylko kontrolka świeci że chodzi na gazie, silnik nie jest w stanie spalić gazu i benzyny jednocześnie, może być tak że pracuje na gazie a paliwo gdzieś ucieka jakąś nieszczelnością, lub może palić na benzynie a gaz mimo sygnalizacji się nie przełącza, to w takim wypadku warto sprawdzić elektrozawory czy się włączają, jednak jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie. maz mowi ze elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie Trzeba sprawdzić zasilanie instalacji LPG tam powinien być dodatkowy bezpiecznik,pewnie jest w okolicach akumulatora, druga rzecz jaka może być to sam sterownik LPG a raczej przełącznik jest uszkodzony i nie podaje napięć na elektrozawory, będziesz musiała to przemierzyć i poszukać gdzie traci się napięcie. Oczywiście przy gazie I generacji 1 Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec. Sraty pierdaty Niestety tak się da i niestety gazownicy to często wykorzystują wpychając słabe podzespoły do wysilonych silników żeby tylko wcisnąć tańszą instalkę klientowi. I potem zdziwko, że lpg podpiera się benzyną przy pałowaniu auta i jakoś mocno często trzeba pb dolewać przy jeździe na lpg   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie Trzeba sprawdzić zasilanie instalacji LPG tam powinien być dodatkowy bezpiecznik,pewnie jest w okolicach akumulatora, druga rzecz jaka może być to sam sterownik LPG a raczej przełącznik jest uszkodzony i nie podaje napięć na elektrozawory, będziesz musiała to przemierzyć i poszukać gdzie traci się napięcie. Oczywiście przy gazie I generacji 1 Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec. kontrolka od gazu swieci na zielono wiec bezpiecznik chyba odpada tak?a jezeli chodzi o sterownik/przelacznik to wiesz jak wyglada i gdzie sie nznajduje?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A ja dodam od siebie, że warto sprawdzić czy otwiera się zawór w butli na zapłonie przełącz na LPG i spr czy słychać jak on odbija, drugą sprawa może też być sam parownik, bo z tego co wiem ( podobnie jest u mnie ) w momencie załączenia parownika zamyka się zawór odcinający dopływ paliwa, dalej to tak jak pisali poprzednicy sterownik LPG, bezpiecznik instalacji LPG, sprawdzić czy do każdego elektrozaworu dochodzi prąd, oraz czy wszystkie masy tych zaworów są ok ( kiedyś zawór odcinający dopływ paliwa "zgubił" masę i tez nie działał. A co do tego, że silnik na dwóch paliwach jednocześnie nie pójdzie to dodam, że na takiej zasadzie działają instalacje gazowe w silnikach deasla ( mało popularne w Polsce ale już takie instalacje są wymyślone )   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A ja dodam od siebie, że warto sprawdzić czy otwiera się zawór w butli na zapłonie przełącz na LPG i spr czy słychać jak on odbija, drugą sprawa może też być sam parownik, bo z tego co wiem ( podobnie jest u mnie ) w momencie załączenia parownika zamyka się zawór odcinający dopływ paliwa, dalej to tak jak pisali poprzednicy sterownik LPG, bezpiecznik instalacji LPG, sprawdzić czy do każdego elektrozaworu dochodzi prąd, oraz czy wszystkie masy tych zaworów są ok ( kiedyś zawór odcinający dopływ paliwa "zgubił" masę i tez nie działał. A co do tego, że silnik na dwóch paliwach jednocześnie nie pójdzie to dodam, że na takiej zasadzie działają instalacje gazowe w silnikach deasla ( mało popularne w Polsce ale już takie instalacje są wymyślone ) dziekuje a czy cos moze miec wspolnego z tym obieg chlodzacy,uciekl plyn,dolalam i sie zapowietrza,ale grzeje sie temp.do 90 stop.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Może mieć jak masz zapowietrzony układ to parownik może się nie dogrzewać i bd na nim taki jakby szron, i na LPG nie pojeździsz. to, że silnik się nagrzewa nie oznacza że parownik nie jest zapowietrzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się