Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Może mieć jak masz zapowietrzony układ to parownik może się nie dogrzewać i bd na nim taki jakby szron, i na LPG nie pojeździsz. to, że silnik się nagrzewa nie oznacza że parownik nie jest zapowietrzony. a mozna go odpowietrzyc?jesli tak to jak bo ok 3dni byly przewody zapowietrzone od chlodnicy i bylo malutko plynu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć. a co ztym parownikiem wtedy jak sie odpowietrzy reszte   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jak układ jest odpowietrzony to parownik powinien być gorący na nagrzanym silniku   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jak układ jest odpowietrzony to parownik powinien być gorący na nagrzanym silnikujest nawet bardzo goracy...a membrana ma cos do tego ze nie chce chodzic na lpg?po za tym nie moge znalezc filtra...a takze po odkreceniu elektrozaworu z parownika i zdjeciu czegos z tego elektro.bylo widac czarne kawalki jakby gumy a w parowniku osad jakby z wody   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Hymm na dole parownik jest taka śrubka ( może być plastikowa ) jak parownik jest gorący to zgaś auto i odkręć ją jeżeli masz dużo syfu w nim to powinien on spłynąć to raz dwa filtr jest zapewne pod jakimś elektrozaworem. Co do samego LPG to czy w momencie ustawienia przełącznika LPG na LPG zawór w butli reaguje tzn słychać że się otwiera   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GOSKAZUK88 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Hymm na dole parownik jest taka śrubka ( może być plastikowa ) jak parownik jest gorący to zgaś auto i odkręć ją jeżeli masz dużo syfu w nim to powinien on spłynąć to raz dwa filtr jest zapewne pod jakimś elektrozaworem. Co do samego LPG to czy w momencie ustawienia przełącznika LPG na LPG zawór w butli reaguje tzn słychać że się otwiera jutro sprawdze bo dziecko mam chore co z tym zaworem,doszlam juz nawet do tego ze znalazlam wskaznik gazu w butli ale tez nie dziala   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Dobra, namieszane w temacie jak nie wiem co, czas to poukładać w całość bo się koleżanka pogubi, na początek wyjaśnienie małe dla Wasyla, żaden silnik nie strawi dwóch paliw jednoczenie, może się przełączać z LPG na benzynę przy butowaniu tylko i wyłącznie w instalacjach sekwencyjnych tam w sterowniku jest nawet opcja kiedy ma to robić. Teraz do koleżanki, w Pasacie masz instalację pierwszej generacji czyli nic tam nie ma, jest butla z zaworem, zawór z filtrem, parownik, mikser, i coś co go przełącza, pewnie jakiś automat który włącza LPG po osiągnięciu danych obrotów silnika lub masz ręczne przełączanie, do tego musi być układ odcinający wtrysk wraz z emulatorem wtrysku no chyba że masz tam jeszcze gaźnik w co wątpię, i teraz tak skoro przełączysz zasilanie na LPG i włączy się zielona dioda silnik teoretycznie powinien zgasnąć gdyż w momencie włączenia LPG powinno zadziałać odcięcie paliwa na wtrysku u ciebie się to nie dzieje więc duże prawdopodobieństwo usterki jest w samej centralce LPG lub brak połączenia między centralką a przełącznikiem, troszkę za mało danych mamy podane by dokładnie stwierdzić co jest zepsute wiemy tylko że włącza się LPG a silnik dalej na benzynie pali, czyli nie reduktor nie elektrozawory tylko układ przełączający który w dobrym układzie odetnie dopływ benzyny do silnika, i silnik zgaśnie. Napisz co to za instalacja LPG jaki przełącznik a może masz pod maska jakąś centralkę typu Bingo albo coś podobnego, bo przewiduje nadpalone styki w przekaźniku w samej centralce albo zimne luty.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 I właśnie W jednym mój poprzednik chyba się myli tzn w instalacji 1 generacji nie ma jako takiego automatycznego przełącznika należy robić to ręcznie z kabiny, nie znam przypadku instalacji LPG 1 generacji, żeby sama przełączała się z PB na LPG i odwrotnie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 W silnikach z wtryskiem można zastosować automatyczny przełącznik który przełącza się przy okazji wzrostu obrotów silnika ale jak to jest wtrysk paliwa musi być emulator wtrysku, dlatego czekam co nam koleżanka napisze co tam jest w końcu zamontowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się