Skocz do zawartości

chodzi na lpg ale pobiera benzyne


Gość GOSKAZUK88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GOSKAZUK88
Może mieć jak masz zapowietrzony układ to parownik może się nie dogrzewać i bd na nim taki jakby szron, i na LPG nie pojeździsz. to, że silnik się nagrzewa nie oznacza że parownik nie jest zapowietrzony.
a mozna go odpowietrzyc?jesli tak to jak bo ok 3dni byly przewody zapowietrzone od chlodnicy i bylo malutko plynu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć.
a co ztym parownikiem wtedy jak sie odpowietrzy reszte

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Jak układ jest odpowietrzony to parownik powinien być gorący na nagrzanym silniku
jest nawet bardzo goracy...a membrana ma cos do tego ze nie chce chodzic na lpg?po za tym nie moge znalezc filtra...a takze po odkreceniu elektrozaworu z parownika i zdjeciu czegos z tego elektro.bylo widac czarne kawalki jakby gumy a w parowniku osad jakby z wody

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymm na dole parownik jest taka śrubka ( może być plastikowa ) jak parownik jest gorący to zgaś auto i odkręć ją jeżeli masz dużo syfu w nim to powinien on spłynąć to raz dwa filtr jest zapewne pod jakimś elektrozaworem. Co do samego LPG to czy w momencie ustawienia przełącznika LPG na LPG zawór w butli reaguje tzn słychać że się otwiera ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GOSKAZUK88
Hymm na dole parownik jest taka śrubka ( może być plastikowa ) jak parownik jest gorący to zgaś auto i odkręć ją jeżeli masz dużo syfu w nim to powinien on spłynąć to raz dwa filtr jest zapewne pod jakimś elektrozaworem. Co do samego LPG to czy w momencie ustawienia przełącznika LPG na LPG zawór w butli reaguje tzn słychać że się otwiera ???
jutro sprawdze bo dziecko mam chore co z tym zaworem,doszlam juz nawet do tego ze znalazlam wskaznik gazu w butli :-D ale tez nie dziala :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, namieszane w temacie jak nie wiem co, czas to poukładać w całość bo się koleżanka pogubi, na początek wyjaśnienie małe dla Wasyla, żaden silnik nie strawi dwóch paliw jednoczenie, może się przełączać z LPG na benzynę przy butowaniu tylko i wyłącznie w instalacjach sekwencyjnych tam w sterowniku jest nawet opcja kiedy ma to robić. Teraz do koleżanki, w Pasacie masz instalację pierwszej generacji czyli nic tam nie ma, jest butla z zaworem, zawór z filtrem, parownik, mikser, i coś co go przełącza, pewnie jakiś automat który włącza LPG po osiągnięciu danych obrotów silnika lub masz ręczne przełączanie, do tego musi być układ odcinający wtrysk wraz z emulatorem wtrysku no chyba że masz tam jeszcze gaźnik w co wątpię, i teraz tak skoro przełączysz zasilanie na LPG i włączy się zielona dioda silnik teoretycznie powinien zgasnąć gdyż w momencie włączenia LPG powinno zadziałać odcięcie paliwa na wtrysku u ciebie się to nie dzieje więc duże prawdopodobieństwo usterki jest w samej centralce LPG lub brak połączenia między centralką a przełącznikiem, troszkę za mało danych mamy podane by dokładnie stwierdzić co jest zepsute wiemy tylko że włącza się LPG a silnik dalej na benzynie pali, czyli nie reduktor nie elektrozawory tylko układ przełączający który w dobrym układzie odetnie dopływ benzyny do silnika, i silnik zgaśnie. Napisz co to za instalacja LPG jaki przełącznik a może masz pod maska jakąś centralkę typu Bingo albo coś podobnego, bo przewiduje nadpalone styki w przekaźniku w samej centralce albo zimne luty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie W jednym mój poprzednik chyba się myli tzn w instalacji 1 generacji nie ma jako takiego automatycznego przełącznika należy robić to ręcznie z kabiny, nie znam przypadku instalacji LPG 1 generacji, żeby sama przełączała się z PB na LPG i odwrotnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania