Skocz do zawartości

Xsara 2,0 HDI 2001r. Brak zasilania na bezp. pompki paliwa


Gość Wergilek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wergilek

Citroen Xsara II 2,0 HDI 2001r.

Auto nie odpala, sprawdziłem:

-Brak błędów na diagnostyce

-pompa w baku pracuje (podłączona osobnymi przewodami i auto odpaliło)

-bezpiecznik nr 25 w skrzynce pod maską- dobry (brak na nim zasilania! po dołożeniu plusa na bezpiecznik pompa zaczyna pracować i auto odpala wiec rozebrałem skrzynkę bezpiecznikową i wszystko jest ok. Na przewód zasilający (czerwony nie dochodzi + i nie wiem skąd on ma dochodzić). Sprawdziłem dwuprzekaźnik na grodzi silnika jest ok( nawet podłożyłem nowy) i dalej nic. Bezpieczniki w środku są dobre. wyciągnąłem pod skrzynką sterownik (chyba BSI) i zerknąłem wydaje się też w porządku. gdzie jeszcze szukać przyczyny braku zasilania na tym jedynym bezpieczniku.??Czy jest jakiś przekaźnik przed tym bezpiecznikiem i ewentualnie gdzie go szukać??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślą że tam jest jakiś przekaźnik, kurde te samochody maja tak skomplikowaną elektrykę że głowa boli, sprawdź czy nie masz jeszcze jakiś bezpieczników pod skrzynka bezpiecznikową lub czy nie ma dodatkowego zabezpieczenia przy samym akumulatorze, jeszcze mógł zadziałaś wyłącznik uderzeniowy który w czasie kolizji odcina pompę paliwa powinien byc w komorze silnika na prawym nadkolu z takim czerwonym kapturkiem, wystarczy go wcisnąć lub sprawdzić stan zasilania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wergilek

Bezpieczników nie ma wszystkie są w skrzynce na wierzchu. Uderzeniowy wykluczyłem na samym początku jak tylko zacząłem walczyć z tym autem(zapomniałem napisać). Wiem tyle że z przekaźnika głównego powinno wychodzić zasilanie i gdzieś się rozchodzić na dwie pozycje tylko nie wiem gdzie a nie chce szarpać się z całą instalacją:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz zmodyfikować instalację, sprawdzić czy jest zasilanie na wyłączniku uderzeniowym jeśli jest to szukać za przełącznikiem, może sam wyłącznik jest uszkodzony, ale wracając do modyfikacji to możesz podać napięcie po zapłonie na sam przełącznik i dalej już napięcie poleci na bezpiecznik i pompę układ prosty i sprawny jednocześnie zabezpieczony w razie kolizji, ewentualnie poszukać schematu ale z tym to jest kłopot a w szczególności z samochodami rodem France ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania