Skocz do zawartości

Brak mocy Uno 1.0 94 rok


Gość slawcio1987

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slawcio1987

Witam panowie mam taki mały problem z moim uniakiem. Ostatnio zaparkowałem auto i poszedłem załatwić kilka spraw kiedy wróciłem i chciałem go odpalić już nie chciał się odezwać. Próbowałem ponownie aż odezwał się tylko że na ssaniu i zauważyłem brak mocy auto nie chce jechać jego max prędkość na ssaniu to 2km/h. Auto tak samo chodzi na benzynie jak i na gazie powiedzcie mi co to może być??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bobekas85

przy gaszeniu silnika przeskakuje rozrzad jak jest za luzny i po objawach ktore piszesz to moj poprzednik ma dobre podejrzenia.

Sciagnij obudowe i sprawdz na znakach, jak przeskoczył to ustaw go na znaki i sprawdz, jak bedzie ok to wymien pasek na nowy i gotowe

pozdrawiam :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość slawcio1987

panowie ustawiłem rozrząd tak jak powinien być a auto nadal jest mułowate brak reakcji na ssanie i pedał gazu lecz jakoś pochodzi troszke ale nie pojedzie. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą , kopułkę , palec rozdzielacza , świece , przewody gaźnik ( używka) i nadal nic. A na dodatek parownik jest oszroniały jakby woda do niego wogóle nie dochodziła mimo odpowietrzania układu poprzez odpowietrznik przy chłodnicy bo tylko jeden zauważyłem . Czy może być np przyczyna zle ustawiony zapłon?? Jeśli nie to co jeszcze powinienem sprawdzić?? Uniak posiada silnik 1.0 na gaźniku i aparacie zapłonowym. Prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon, może być tego przyczyną, ale wg mnie gdyby w twoim przypadku wina leżała po stronie zapłonu to miałbyś problem z odpaleniem. Co do rozrządu to dwa pytania czy masz pewność że dobrze go ustawiłeś?? i drugie czy silnik który posiadasz jest silnikiem kolizyjnym, bo jak by był to po przeskoczeniu paska mogła wystąpić kolizja w silniku ( jak zwaliłeś głowicę to zawory nie były pokrzywione, lub pokaleczone tłoki?? ) Jeżeli tu było wszystko ok to dalszych przyczyn można doszukiwać się w układzie zasilania, możliwe że jakaś dysza w gaźniku jest przytkana i na benie już nie pochodzi, co do zaszronionego parownika hymm to albo masz powietrze w układzie i należałoby odpowietrzyć układ ( nie samym odpowietrznikiem ), lub za wcześnie przełączasz na gaz ( w co wątpię ), nie pisałem wcześniej ale takie rzeczy jak filtry paliwa powietrza to chyba normalna sprawa, że trzeba sprawdzić. To tyle na teraz jak coś źle napisałem to niech mnie ktoś poprawi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania