Skocz do zawartości

Problem z przełączaniem na LPG


Gość Yaqm

Rekomendowane odpowiedzi

Może masz i rację jaki koszt takiej diagnostyki?

Podłączyłem się przez op-com i przejrzałem bloki pomiarowe w zakładce silnik wydaje się ok

obroty widzi zmieniają się .

Wszedłem w zakładkę nadwozie/zestaw wskaźników i tam wszedłem w bloki pomiarowe i już nie wskazuje żadnych obrotów. Wszedłem w test elementów wykonawczych i tam jest coś żeby obrotek sprawdzić wciska się guzik i wskazówka leci na 300 drugi raz na 900 to licznik raczej sprawny. tylko co mu nie daje...

Sprawdzałem błędy po wysypaniu się obrotka i były błędy tylko z wiązane z cewką zapłonową (wypadanie zapłonu cylindra 4 jakoś tak) którą 3 dni wcześniej wymieniłem i błędów nie skasowałem :) po kasacji błędów nic mu się nie poprawiło.

Jak zgasł samochód zaświecił się check odpaliłem samochód i jeszcze 10s sobie lekko podrygiwał i zdechł i nie powstał. Już mam powoli dosyć opla jeżdżenie tym samochodem sporo mnie kosztuje pali około 10-11l/100km po mieście a bena droga, już bankrutuje:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Myślę że potwierdzi się moja diagnoza, silnik pali normalnie co może świadczyć o poprawności pracy czujników na wale i na wałkach rozrządu, obrotomierz sprawny skoro podaje to co mu z diagnozy podasz czyli coś się dzieje w samym ECU. Kurde za dużo pali w okresie zimy max 9 literków powinien wypić a nie 10-11. Diagnostyka w ASO chyba kosztuje około 100 zł ale to byś musiał się popytać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zaprowadzę samochóddo warsztatu i przejżą mi instalację elektryczną

A jak by przełączył się w tryb awaryjny? więcej by palił ale co moze powodować .

Dzisiaj zaczelo nim szarpać przy ruszaniu a to nie dobrze może emulator egr-a nie działa jak powinien?

Sam już niewiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po długiej przerwie astra już lata na gazie (wkońcu), okazało się że kabel sygnałowy ze sterownika podłączony był pod obrotek który nie żyje , brejdak przepią na cewkę i wstało.\

Oczywiście wstało na jeden dzień znowu się rozjechało pojechałem do gaziaża zapłaciłem 20zl ale gaz wstał pojeździłem 2 dni i znowu padł tym razem przełączał się na wysokich obrotach na bene znaczy wysokich 1500 obr . na jałowym chodził na gazolinie. Pojechałe do takiego gościaa gaziaża koleszka mi polecił podłączył kompa patrzy a tam obroty 800 3500, 800 3500 i zgubił ustawienia. miałem drugi sterownik, podstawiliśmy ustawił na włąściwe paramety bo to z innego samochodu, działa już dwie doby i gitarrrra działa wszystko.Mam nadzieje że komuś się przyda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania