Skocz do zawartości

Problem z przełączaniem na LPG


Gość Yaqm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z instalacją II generacji firmy kme Bingo s

A mianowicie problem jest taki po odpaleniu silnika chcąc przełączyć na lpg przekaźniki w sterowniku pykają i... wraz przełącza się na benzynę i tak cały czas .

Co zrobiłem ?

Otóż sprawdziłem czujnik tem. na parowniku niby ok ale podstawiłem rezystor 2,2k ohm-a ale nie pomogło, zasilanie sterownika sprawdziłem i zasiliłem innymi kablami i też nic.

Nawet wywaliłem krokowy i wstawiłem ten ze śróbą ale nic to nie dało

W sterowniku przelutowałem wszystkie luty i też nic nie pomogło

Przełączyłęm w tryb awaryjny i samochód od razu gaśnie czyli nie podaje gazu, i tu moja wiedza na temat lpg się kończy.

A i po podłączeniu do kompa sterownika to zczytuje parametry z tym ze po przełaczeniu na gaz program się zawiesz i za wiele nie można sprawdzić

Proszę o podpowiedzi co można zrobić.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawdź elektrozawory czy się otwierają po przełączeniu na LPG, jak on nie dostanie gazu to też nie przełączy się na gaz a powinny być dwa takie elektrozawory jeden przy butli drugi przy filtrze i kiedy był filtr wymieniany ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektrozawory działają

Sterownik reaguje tylko czy on nie odcina gazu?

co do filtra to nie wiem jaki jego bo żeby go wyjąć musze wyjąć akumulator i podstawę akumulatora a zimno na dworze :)

ale postaram się odkrecić i zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filterek wymieniony nic nie pomogło a wymiana już się należała

byłem u gaziarza znajomego i posprawdzał jakoś i stwierdził że marny sygnał z cewki na brązowy kabel który idzie do centralki bingo i że to jest przyczyną kazał mi poszukać wzmacniacza tylko nie bardzo mogę znaleźć

jak ktoś by mial namiar schemat czy coś z góry dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazał mi poszukać wzmacniacza

 

co to za gaziarz skoro klientowi karze szukać części, masakra

 

mnie tu przychodzi na myśl uszkodzenie samej centralki przełączającej o ile dobrze pamiętam sam przełącznik jest sterowany z cewki i to on jest odpowiedzialny za przełączanie w danej ilości obrotów silnika, zawsze możesz nabyć nowy z możliwością ręcznego sterowania a w Twojej instalacji pewnie też jest taka możliwość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak to taki znajomek diagnozował mi za darmo i mówił że miał parę takich przypadków że musiał zastosować wzmacniacz sygnału z cewki ... mam 3 sterowniki 2x bingo s4 i jeden s6 s4 nie mają trybu ręcznego przerzucenia na gaz s6 już to posiada.

Na s4-kach działa identycznie wkręcanie na obroty pyka elektrozawór czyli przełącza sterownik na gaz dioda zaświeca się na 2 sekundy i znowu powraca na bene i sobie mryga wtedy nie przełączy już.Na s6 to samo, po wciśnięciu "G" na tym paneliku trzymając 10s przełącza się na gaz i gaśnie silnik wtedy.

Próbował na stag-u jakoś tam podłączył i mówił że to na pewno za słaby sygnał ...

I jeszcze jedno pytanie po wyjechaniu od gaziarza samochód na benie stracił moc przy przyśpieszaniu i zaczęło szarpać wydaje mi się że nie równo chodzi. Znowu cewka ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu cewka ?

 

Sprawdź to i kurde zawsze pisze, żeby instalacja LPG prawidłowo funkcjonowała to samochód musi poprawnie jeździć na benzynie, wracając do wzmacniacza znalazłem coś takiego ale cena powala choć kto bogatemu zabroni :lol:

 

http://skleplpg.pl/dla-serwisu/810-aeb-387-wzmacniacz-sygnalu-signal-amplifier.html

 

Dlaczego nie sprawdzisz czy samochód odpala w trybie awaryjnym, usługę tę można uruchomić w programie centralki, ustawiasz odpalanie awaryjne, trzymając przycisk gazu kilkanaście sekund powinna ci się zmienić z migającej na zapaloną zielona dioda, wtedy kręcisz rozrusznikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak zrobiłem jak wcześniej mi mówiłeś najsampierw bene zrobić, tak też zrobiłem później gazem się zająć.Benzyna chodziła jak najbardziej ok, gaz wariował raz się przełączał raz nie. Wymieniłem sterownik i chodziło ok jakiś czas, zapalił się check zdechł obrotomierz ale na gazie jeździłem około tygodnia aż znowu zaczął wariować i zdechł. Teraz odpalam wkręcam w obroty przełącza się na chwile i znowu na bene i już więcej razy się nie da przełączyć. Tryb awaryjny włączałem ale na odpalonym silniki i zaraz gasł brejdak zdjął węża z krokowca to tylko lekko syknęło i tyle. To jak na benie było jeszcze ok.

Pojechałem do gazownika zaczął sprawdzać, dziubał w kable co od cewki wychodzą i powiedział że za słaby sygnał cewka daje bo nawet jego sterownika nie przełączało.

Tylko po tych sprawdzeniach benzyna mi zaczęła psuć teraz szarpie i nie ma mocy.

Nie wiem co z tym robić dalej już mnie tak ten samochód dobija że zaczne chyba pić melise ;)

Spróbuje jeszcze tryb awaryjny na zgaszonym silniku zobaczymy.

Mam tylko jeden sterownik który ma funkcję awaryjnego przełączenia.

Bingo s 6 mają tę funkcję

Bingo s 4 nie mają tej funkcji.

Z tego co się orientowałem to ponoć robią samemu te wzmacniacze jakiś schemacik by się przydał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania