Skocz do zawartości

EGR w corsa b


Gość gerfild86

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tak miałem z pedałem w podłodze palił puściłem zgasł. Mechanik mówił ze to wina zaworów bo przeskoczył pasek o 4 zęby. Zdjąłem głowice dałem do regeneracji a gość mówi ze jest wszystko ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ktoś mnie w hu robi. Gość co robi głowice mówił ze zawory sa proste, a mechanik twierdzi ze 4 zeby przeskoczył i wydechowe sie pokrzywiły dlatego auto nie zapala (może pasek nie przeskoczył a ten tylko tak mowił zeby naciągnąć). A mi sie wydaje se to EGR jest winny. Dziś jak go czyścilem to grzybek był zablokowany jakims kamyczkiem (cały czas wciśniety). Zgłupieć idzie. Wrucę do tematu jak poskrecam fure.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość gerfild86

Tak jak podejrzewałem mechanik chciał zrobić wała. Poskładałem wszystko i auto pali na dotyk- winny otwarty EGR. Jedyny plus tego, że wymieniłem uszczelniacze zaworowe i auto już tak nie kopci na niebiesko, powinno tez mniej oleju ssać. :-):-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania