Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak możesz mieć problem z immo, skoro w starym aucie masz kluczyk + immo?

Skoro elektronika zostaje stara a wpada tylko inny silnik, to gdzie widzisz problem, bo ja nie rozumiem?

 

W tym aucie właśnie padł mi komputer i włożyłem inny ale nie chodzi na benzynie bo imo blokuje. Właśnie stad moje zapytanie czy jak zostawię swoją wiązkę a kompa i imo przełożę od tego automata będą jakieś problemy??

 

No to fajnie, że od razu o tym powiedziałeś...

Musisz do starego przełożyć: ECU czyli sterownik silnika, pętlę immo wokoło stacyjki oraz z kluczyka wydłubać transponder czyli chip do immo i wkomponować go w kluczyk w starym aucie.

 

Przecież komputer z automatu zostaje w tamtym aucie razem ze skrzynią! Co ma przeszkadzać? Sterowanie silnika to jedno a sterowanie skrzyni to co innego. Pośrednio ze sobą związane ale tylko pośrednio. Po przekładce będzie dobrze.

 

czyli jak przełożę silnik, kompa , imo kolo stacyjki i z kluczyka,a zostawię skrzynie manualna razem z wiązka. Bedzie wszystko ok bez kombinacji. Sorry za moje pytania ale z elektryki jestem zielony

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania