Gość lecho Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witam -mam problem z interpretacją kostki którą trzeba mostkować w mojej Corsie 1.4 8v z 1995 rok po zamianie skrzyni na manual i nie mogę znaleść sterownika z automatu aby go wypiąć bo rozrusznik nie zaskoczy oraz które przewody odpowiadają za wsteczne światła ,daje fotke bardzo proszę o pomoc bo autko stoi ,a moi znajomi mechanicy stwierdzili że jak dałem rady wymienić skrzynie to i z tym sobie poradze a ja jestem tutaj zielony ---POMOCY--- [ Dodano: 2013-01-13, 13:09 ] SORY- ale fotki nie mogę dodać-jest dwie kostki wychodzące ze skrzyni jedna do selektora druga ze skrzyni i niewiem jak sprawdzić ,które przewody   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Pozycjoner zmostkuj na P i będzie kręcił   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Lub zmostkować na N.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lecho Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 czyli rozkręcić go i zobaczyć które ścieżki odpowiadają za P lub N i ich połączyć a z wstecznym zrobić tak samo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Starczy miernikiem sprawdzić na selektorze skrzyni które kolory zwiera na P i na N i te kolory pomostkować w wiązce silnika.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...