Skocz do zawartości

problem z odpaleniem samochodu


Gość rebeliant8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rebeliant8

Mam oto niejaki problem

Auto ogólnie sprawowalo sie nieźle nie liczac sytłacji gdzie zatankowalem na niesprawdzonej stacji i auto nie mialo mocy i szarpalo ale dolanie lepszego paliwa rozwiazywalo ten problem.

 

pewnego dnia odpalilem auto przejechalem 15 metrów musialem przychamowac bo koles mi sie wepchnol i auto mi zgaslo. Krecilem co jakiś czas aż w końcu za którymś razem odpalił, mialem wtedy wcisniety gaz do dechy auto nie chcialo weść na wysokie obroty. Wachalo sie od niski do średnich obrotów a gdy tylko puścilem lekko gaz zgasło.

 

Zbadalem sprawe i po ogledzinach stwierdzilem ze paliwo dochodzi, świece byly zalane ale iskra jest, filtr powietrza nie jest zatkany. Kable i świece wymienilem w zeszłym roku.

 

Po 3 dniach kolega poradzil mi zebym wymienil kopułke od kabli i palec, tak też zrobilem. Auto odpalilo bez dodawania gazu ale chodzilo na bardzo dziwnych obrotach po jakiejś chwili znowu zgasło. Nie mam juz pomysłu. Prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na VW ale bazując na oplu, pojechałbym w takiej kolejności:

1. moduł zapłonowy + kabelki z nim bezpośrednio powiązane

2. silnik krokowy - chyba że masz gaźnik, to odpada ale z kolei dysze mogły sie syfem przytkać

3. zawór egr - jeśli masz silnik bez egr to odpada

4. jakiś inny komplet świec

5. zlać paliwo z baku i zalać jakieś pewne

 

na razie to tyle

 

mokre świece to oznaka, że nie spala się mieszanka - tu dedukcja wskazująca na moduł zapłonowy (słaba iskra lub jej zanik) lub też świece

z kolei kiepska masa na silniku również może powodować i problem z rozruchem i problem gaśnięcia

 

spróbuj rozeznać cokolwiek z tego co napisałem, może uda nam się to uruchomić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość prezesik25

Takie szopki może robić czujnik halla, znajduje się on przy aparacie zapłonowym (3 kabelki). Spróbuj jeszcze wymienić filtr paliwa, może jak wlałeś ch... paliwo to zapchało filtr i auto nie może się zebrać. A jak wymieniałeś kopułkę to wymieniłes też palec? Ty masz gaźnik, czy wielopunkt?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rebeliant8

Wymieniłem kopułke i palec. Mam wielopunkt.

 

Szwagier mówi ze moze to byc cewka zapłonowa, iskra jest za słaba i mieszanka sie nie chce zappalić.

 

spróbuje tez inny komplet świec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rebeliant8

kumpel co ma golfa obcykanego w temacie powiedzial że pasek rozrzadu sie moze przestawil albo jakis zabek sie ulamal. zobaczymy

 

ALE DOPIERO PO ŚWIETACH

WESOŁYCH SWIAT WSZYSTKIM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość prezesik25

Sprawdź i lepiej wymień świece. Wymiana co ok 30 tys km. W VW dedykowane tylko 3-elektrodowe. Kup NGK. Dla pewności sprawdź ustawienie paska rozrządu, czy się nie przestawił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rebeliant8

kable i swiece wymienialem w zeszlym roku i zrobilem dopiero odkąd mam to auto 11 tys km wiec swiece sa prawie nowe. Wiec nie wiem czy jest sens je wymieniac

kumpel dal mi czujnik hala zamienilem i nie ma zadnej róznicy. z cewka to samo, zadnej róznicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania