Skocz do zawartości

Gaśnie przełączając na gaz - tylko pierwszy raz


Gość jarek65w

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to co opisałem wyżej to normalne na paliwie z kuchenek ?

Ja mam 2 auta na LPG (jedno 2 generacja drugie sekwencja)

Nie ma żadnych problemów z gazem i obrotami w sekwencji mam ustawione 20*C na parowniku i się przełącza i jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

w sekwencji mam ustawione 20*C na parowniku i się przełącza i jest OK.

 

Kurna to znaczy sprawa ustawień/diagnozy.

Byłem jak pisałem z 10 razy u fachmana co mi reduktor wymieniał.

Odpuściłem nie dlatego że ustawił dobrze , tylko podobnie jak ja jego - miał mnie już chyba dość.

 

Ja także mam teraz 2 auta , oba na tej samej instalce (poza wymienionym reduktorem).

Jedno ma kłopoty z przełączaniem , drugie nie - ale poszarpuje w zakresie 2 do 2,5 właściwie tysiąca.

Jakby tak z nich zrobić jedno to bym nie narzekał.

Nie zostaje nic innego tylko się chyba dokształcić w tym zakresie samemu :-| .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno ma kłopoty z przełączaniem , drugie nie - ale poszarpuje w zakresie 2 do 2,5 właściwie tysiąca.

A na PB jest wszystko OK? wiem że pisałeś że jest dobrze w pierwszym poście ale przejedź się na PB i zobacz jak na tych obrotach się zachowuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra - ta co się dobrze przełącza , na benzynie nie pamiętam dokładnie :-| .

Przywykłem do tego poszarpywania ale muszę zajrzeć w ustawienia gazu i porównać do drugiego auta.

 

Corsa na benzynie chodzi jak szatan - na gazie zresztą , jak już się przełączy także.

Tylko sama zmiana zasilania bardzo mało przyjemna i potrafi wygenerować błędy jak niżej ze świeceniem kontrolki włącznie.

 

Łączna ilość kodów błędów: 5

 

P0170 - Korekcja paliwa, wadliwe dzialanie (rzad 1)

(09) - Obecny

P0300 - Rozpoznano wypadanie zaplonów w róznych cylindrach

(01) - Nie występuje

P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1

(01) - Nie występuje

P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3

(01) - Nie występuje

P0302 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 2

(01) - Nie występuje

 

Wymienię w obu autach wężyki i filtry gazowe , teoretycznie gazownik twierdził że nie potrzeba.

Ale jakoś mu nie daję wiary .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiarowanie dysz patrzyłem na początku pola - za duże , Op-com także pokazuje mieszanka za bogata/uboga.

Op_com ma pokazywać na zmianę mieszanka bogata/uboga a napięcie ma skakać pomiędzy 0-1 V, w op_com pokazuje chyba w mV (0-1000 mV)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sam już nie wiem czy 0-1 lub 0-5 V (czy odpowiednio mV) , jaki ta sonda ma dokładnie zakres pracy.

Zdaje się w oprogramowaniu gazowym ustawiłem zakres 0-5 (nie mogę się teraz doszukać ile dokładnie ona ma zakresu) .

 

Corsa mimo tych wszystkich kłopotów z początkowym przełączaniem i wywalaniem błędów dużo przyjemniejsza w codziennej jeździe - dynamiczniejsza/zrywniejsza zdecydowanie.

 

Astra z silnikiem o 10KM mocniejszym to muł przy niej , tyle że niczym nie świeci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki ta sonda ma dokładnie zakres pracy.

Podłącz OP-COM odpal na PB silnik i obserwuj ile sonda wskazuje.

Corsa C Z12XEP sonda w/g mnie powinna mieć 0-1V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają 2

I tu ciekawostka - jak radził automux sprawdziłem zakres pracy na benzynie.

Oscylowało w okolicach 400 - 850 mV.

 

Tak więc przestawiłem w sofcie elpigazu w wyborze sondy - 0-1V

 

Jednak w tym sofcie i ustawieniu 0-1 , pokazuje mi na dole pracę sondy 3,7V z kawałkami ?

I tego nie rozumiem :cry:.

 

p.s.

Nie mogę się doszukać wtyczki kompa do gazu pod maską Astry , bo chciałem sobie ustawienia porównać.

Nawet centralki na tą chwilę nie zlokalizowałem - choroba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania