Gość Kuban Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jak w tytule. Dodam ze silnik ktory mnei interesuje ma glowice od NE.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 głowice są takie same, kolektory są takie same, wtrysski takie same, przepustnice takie same różnice pomiędzy seh-em a ne: 1. seh ma inne tłoki - mniejsze wgłębienie co powoduje większy stopień spreżania 2. seh ma ostrzejszy wałek rozrządu 3. seh ma inny przepływomierz 4. seh ma innego kompa silnika 5. seh ma 129kM a ne 115kM 6. najczęściej seh miał gładki dekiel zaworów, ale dużo ludzi w ne zmieniało na dekiel z seh-a albo z omegi a c18seh bo są zamienne generalnie po numerze sprawdzasz - jest wybity pod otworem pierwszej świecy po prawej stroinie, na takiej półeczce na bloku silnika ma być tam albo 20SEH..................... albo C20SEH........................   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-1213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuban Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 ArKos, Dzieki za wyczerpujaca informacje ale mniej wiecej roznice parametrow znam chodzi mi glownie o to czy sprzedawca nie klamie i nie chce mi wcisnac NE. Mialem na mysli jakies charakterystyczne elementy ktore widac bez rozbierania silnika. Dekiel mozna zamienic. A czy wybite SEH nie powinno byc na glowicy bo chyba NE i SEH maja takie same doly silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-1214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 I SEH jest bez sondy. Nie ma chyba czegos takiego jak C20SEH   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-1215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 I SEH jest bez sondy. nie masz racji Nie ma chyba czegos takiego jak C20SEH 20SEH bez katalizatora i bez sondy C20SEH z katalizatorem i z sondą te pierwsze występowały w początkowej fazie produkcji kadetta, w asconie i bodajże w vectrze a GT na początku produkcji a tu masz dokładne dane silnika 20SEH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: OHC Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 86,0 Pojemność (cm3): 1998 Moc (kW przy min-1): 95 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 180 / 4600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML 4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Pasek C20SEH w Vectrze a wyszło tylko 700szt nie wiem ile ich wypuścili w innych modelach, ale najpopularniejszy był w kadecie i było tego duzo   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-1218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carhartt gm Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A może po numerze sterownika Ecu dojdziesz Vectra - 2 litres (C20NE) 89 Bosch Motronic ML4 0 261 200 131 0 261 200 132 0 986 261 026 FT Vectra - 2 litres (C20SEH) 88 - 90 Bosch Motronic ML4 0 261 200 133 0 261 200 134 FU Vectra - 2 litres (C20NE) 90 - 94 Bosch Motronic 1.5 0 261 200 376 0 261 200 377 0 986 261 031 GE EG - Latinas EE - Japan 92- Vectra - 2 litres (20SEH) 90 - 94 Bosch Motronic 1.5 0 261 200 378 0 261 200 379 0 986 261 032 GF Vectra - 2 litres 16V (C20XE) 89 - 91 Bosch Motronic 2.5 0 261 200 191 0 261 200 192 FX Vectra - 2 litres 16V Cat (C20XE) 91 - 93 Bosch Motronic 2.5 0 261 200 479 0 261 200 480 GX Vectra - 2 litres 16V (C20XE) 93 - 95 Bosch Motronic 2.8 0 261 203 019 0 261 203 020 ps.jezeli potrzeba to wkleję wszystkie numery sterowników Gm.może komus sie przyda   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-2205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 mamy dostęp do wszystkich oznaczeń sterowników baaaaaaa nawet dostep do map zapłonu mamy czyli do epromów jakbyś potrzebował daj znać   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-2206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carhartt gm Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 mamy dostęp do wszystkich oznaczeń sterowników baaaaaaa nawet dostep do map zapłonu mamy czyli do epromów jakbyś potrzebował daj znać Super ,być może będę potrzebował map,generalnie kiedyś bawiłem sie mapami paliwa i zapłonu.wlutowywałem podstawki pod eprom dla znajomych z podlasia etc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-2213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ten C20SEH to istna enigma. Nie ma o nim wzmianki ani w e-techu, ani w Autodacie. Nie wiem jak w katalogach z częściami ale poszukam i tam przy najbliższej okazji.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-2272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 c20seh to to samo mechanicznie co 20seh elektrycznie różnica polega na tym, że 20seh nie mając lambdy miał bodajże pin 20 ecu zwarty do masy, a c20seh mając lambdę pobierał na niego dane z sondy to wszystkie różnice nie wiem jak mapy, ale myślę że za wyjątkiem lambdy nie różnią się wcale Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/452-jak-odroznic-ne-od-seh-a/#findComment-2281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się