Skocz do zawartości

[silnik benzyna] C20XE - problem ze śrubami puszki SFI


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

Często spotyka się problem tych śrub. Śrubokręt krzyżak niestety nie daje rady i bieda jest odkręcić, bo są masakrycznie objechane.

 

Grzybek z tulejką nakręca się na szpilkę wkręconą w kołnierz przepustnicy - tak to jest zrealizowane.

 

Co trzeba zrobić żeby mieć forever święty spokój?

Wymienić szpilki...

 

Oryginalne mają ok. 5cm długości. Należy je wykręcić z kołnierza przepustnicy. Kupić szpilkę "na metry" z gwintem M6. Odmierzyć właściwe odległości (ok.11-12cm) i wkręcić w miejsce oryginalnych. Nałożyć puszkę SFI, wsadzić gumy zdjęte z oryginalnych grzybków, dać duże podkładki (np. ze śrub M8 lub nieco większych - ważne, aby zewnętrzna średnica wynosiła ok. 15mm), na to standardowe podkładki na M6 i z góry nakrętki M6. Można zastosować chromowane nakrętki kołpakowe - bardzo estetycznie wyglądają.

 

Teraz każdorazowe odkręcenie i przykręcenie puszki SFI to czysta przyjemność - nasadka 10 i jazda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania