ArKos Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Często spotyka się problem tych śrub. Śrubokręt krzyżak niestety nie daje rady i bieda jest odkręcić, bo są masakrycznie objechane. Grzybek z tulejką nakręca się na szpilkę wkręconą w kołnierz przepustnicy - tak to jest zrealizowane. Co trzeba zrobić żeby mieć forever święty spokój? Wymienić szpilki... Oryginalne mają ok. 5cm długości. Należy je wykręcić z kołnierza przepustnicy. Kupić szpilkę "na metry" z gwintem M6. Odmierzyć właściwe odległości (ok.11-12cm) i wkręcić w miejsce oryginalnych. Nałożyć puszkę SFI, wsadzić gumy zdjęte z oryginalnych grzybków, dać duże podkładki (np. ze śrub M8 lub nieco większych - ważne, aby zewnętrzna średnica wynosiła ok. 15mm), na to standardowe podkładki na M6 i z góry nakrętki M6. Można zastosować chromowane nakrętki kołpakowe - bardzo estetycznie wyglądają. Teraz każdorazowe odkręcenie i przykręcenie puszki SFI to czysta przyjemność - nasadka 10 i jazda.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/447-silnik-benzyna-c20xe-problem-ze-%C5%9Brubami-puszki-sfi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi