Gość piotrek3334 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam Dzisiejszego dnia podczas wymiany przewodów wysokiego napięcia w moim kadecie doszło do tego ze, po podłączeniu nowych auto nie chciało sie uruchomić, ze świecy idzie iskra wiec kable i świeca są dobre zapewne źle podłączyłem: zła kolejność czy coś takiego i prosił bym o jakiś schemat żeby mi to wszystko pięknie i ładnie działało. Z góry dzięki za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Kolejność zapłonów to 1-3-4-2.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 i cylindry liczymy od lewej strony silnika. Ten przy rozrządzie zawsze ma nr 1   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek3334 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A jak ma to wyglądać na kopułce który to który ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Kopułka albo ma numery albo oznaczony pierwszy cylinder - np gwiazdką, kropką itp   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ewentualnie jak staniesz z boku auta i spojrzysz na kopułkę to: - u góry po prawej stronie cylinder nr 1 - na dole po prawej stronie nr 2 - u góry po lewej nr 3 - i zostaje nam na dole po lewej nr 4 cylindry liczone na silniku od strony paska rozrządu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek3334 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Wielkie dzieki to jutro wszystko sprawdze a jak coś to tu mam zdjęcie jak to u mnie teraz wygląda:   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Wydaje mi się, że pierwszy cylinder dobrze, czwarty chyba też dobrze, drugi i trzeci zamienione.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek3334 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Telefonem robione to taka jakoś i to w garażu , to jutro opiszę czy wszystko działa tak jak powinno. [ Dodano: 2012-12-28, 10:16 ] Nie działa dalej nawet jak popycham go na dwójce [ Dodano: 2012-12-28, 14:20 ] Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje co moge z tym zrobić ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dzisiejszego dnia podczas wymiany przewodów wysokiego napięcia w moim kadecie doszło do tego ze, po podłączeniu nowych auto nie chciało sie uruchomić A przed wymianą wszystko było OK?? ewentualnie wykręcić świecę, ustawić 1 cylinder na GMP zdjąć kopułkę i zobaczyć gdzie jest palec i to jest pierwszy a następne w/g kolejności jak kolega ArKos pisał wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się