Skocz do zawartości

Wysokie obroty w Mitsubishi Eclipse 2g 4g63


Gość Lekter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jako to mój pierwszy post opisze co dolega mojej Miśce którą kocham choć sam się zastanawiam za co jak nie chce być naprawiona...Od razu piszę nie jestem mechanikiem mam w miarę dobre wyposażony garaż (kompresor mig, narzędzia reczne stanley/yato/ facom)gdy potrzebuje żurawia lub kanału, podnośnika jade do kumpla.

 

Jakiś czas temu wpadło w moje ręce Eclipse 2 generacji 96r przedlift z silnikiem 4g63 wersja GS fwd. Jako że nie była w najgorszym stanie tak ją sam remontuję jednakże napotkałem się na dosyć poważny problem który może się okazać gwoździem do trumny silnika o jeżeli tego nie zrobie na czas. Do oleju przedostaje sie paliwo( olej jest żadki i wyczuwalna jest zapach benzyny wrecz wodnity zmieniłem go na nowy żeby zatrzeć silnik lecz problem pozostaje , silnik po odpaleniu leci na 1,5 tyś po chwili na 2-2,5 tyś wyczuwalne paliwo , świece okopcone na czarno czasem po przekreceniu zapłonu zapala i gaśnie CE duze spalanie okopcony zderzak czarnym osadem . Wymienione zostało :

-Silniczek krokowy stary owszem był winien lekko falowały obroty po wymianie tego problemu już nie ma

- Był zamontowany stożek siatkowy wywaliłem i wstawiłem OEM puszke z filtrem

- Wyczyszczona przepustnica ( nie zwróciłem uwagi czy nie zamyka się przepustnica do końca)

-Swiece

-Przepływomierz

-czujnik temp cieczy

 

Do sprawdzenia:

Czy zagrzeje się może to wina termostatu ?(dziennie wykonuje 5km 8h stoji pod pracą i 5km do domu)

Znaleść jaki warsztat co podłączy się pod ecu

-Sprawdzenie oddymy

-czujnik położenia przepustnicy

-czy przepustnica zamyka się do końca

Najgorszy scenariusz

pierścienie tłoków...

 

Moim zdaniem to problem mieszanki a waszym ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. sprawdzenie kompresji + próba olejowa

2. niedogrzany silnik = bogata mieszanka = okopcone świece i wydech = niezdrowe dla silnika