Gość petarda222 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Mam następujący problem. Nie działają mi prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik temperatury silnika i poziomu paliwa. vag nie wykrył żadnych błędów, ale nie dało się wykonać testu licznika. Przeczyściłem wszystkie możliwe kostki przy silniku i nic nie pomogło, po wykręceniu licznika zauważyłem, że podczas ponownego podpinania kostki znajdującej się za obrotomierzem środkowe kontrolki czyli olej, płyn do spryskiwaczy, paliwo oraz wskaźnik temp silnika zaczynają działać przez kilka sekund, następnie wszystko gaśnie. Po kilku takich próbach zauważyłem, że wskazówka od paliwa i temp silnika mocno cofa się do tyłu. Dodam, że czasami podczas jazdy wszystko wracało do normalności ale po ponownym włączeniu zapłonu problem powraca na jakiś czas. Jeśli miał ktoś taki problem proszę o pomoc. I jeszcze jedno. Dowiedziałem się, że wymiana samego licznika nie jest taka prosta, ponieważ jest w nim imobilizer. Samochód bez licznika nie odpala(sprawdzałem) Czeka na jakieś konkretne podpowiedzi.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 I jeszcze jedno. Dowiedziałem się, że wymiana samego licznika nie jest taka prosta, ponieważ jest w nim imobilizer. Samochód bez licznika nie odpala(sprawdzałem) Dokładnie tak jest. Najprościej wziąć na próbę jakikolwiek inny licznik i wpiąć. Nawet "nie swój" licznik powinien ruszyć wskazówkami i kontrolkami po włączeniu zapłonu - dowiesz się czy wina po stronie licznika czy okablowanie nie halo. Zmiana licznika na inny wymaga zakodowania immo - usługa kosztuje ok. 100-150zł.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petarda222 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Dzisiaj się za to wezmę jeszcze raz. Jeśli znajdę o co biega to podzielę się info.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Sprawdź w kostce masę i pozostałe masy między budą a silnikiem i silnikiem a aku, buda-aku. Jak kiedyś z kolegą przekładaliśmy astre G to mieliśmy taką samą sytuację, źle podpieliśmy masę miedzy budą a akumulatorem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się