Gość wojtek318 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam mam kłopot z audi A3 rok 2000. Jest założony stag4 po przełączeniu z bęzyny na gaz auto spada z obrotów nawet na pełnym gazie nie może sie zebrać . Na biegu jałowym gaśnie. Co może być przyczyną?? od czego zacząć gdzie szukać   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Kiedy były filtry gazu wymieniane, to jest pierwsza rzecz do sprawdzenia, potem kabel i podłączenie do komputera tam sprawdzisz wszystkie parametry pracy silnika i na benzynie i na gazie, kabel można kupić w sieci a program jest dostępny na stronie producenta sterowników Stag.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek318 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 filtr był wymieniany w maju i było dobrze aż do teraz gdy zaczęło coś mrozić. A czy w reduktorze jest jakaś śruba dzięki której można go wyczyścić?? może po prostu są jakieś śmieci w nim, trochę wody co powoduje że trochę mrozu i są takie skutki   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Kolego jak nie masz pojęcia sam nic nie kręć w reduktorze-parowniku bo jeszcze coś zepsujesz, jak kolega pisze podpiąć pod kompa i sprawdzić ciśnienia, podciśnienia itd....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek318 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dzięki panowie jutro udam się do gazownika jak się upora z tym problemem zostawię wskazówki dla innych na przyszłość   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin81 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 WitamU mnie wystepuje taki problem mianowicie np.dzisiaj przy temp. otoczenia -5 stopni przejechalem 10km i dopiero przelaczyl mi sie z pb na lpg(z nawiewow lecialo juz 5km wczesniej cieple powietrze i i na wskazniku temp silnika byla juz temp okolo75stopni).Przeciez to nie jest raczej normalne.Gazownik mowi ze juz nic niemoze zrobic ze temp minimalna juz jest ustawiona.Co mi doradzicie prosze o pomoc i z gory dz za odp .Czekam i pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 .Co mi doradzicie prosze o pomoc Sprawdzić czujnik temperatury reduktora bo to że ustawił najniższą nie oznacza tego, że sterownik ją widzi. Do tego należy w programie sprawdzić jaki jest ustawiony jeszcze czas przełączenia na gaz od uruchomienia silnika oraz czas opóźnienia napełniania reduktora. U mnie np. w KME mam próg ustawiony na 20*C do tego zwłokę 2min i przełącza mi się przy 25*C na gaz.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin81 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 No witam ja jestem marcin wiec mowmy sobie na ty bedzie latwiej, dziekuje za tak szybka odp no mowilem gazownikowi ze cos jest nie tak a on mi zawsze mowi ze teraz tak jest stag zrobiony ze musi sie tak przelaczac i tyle poprostu mnie zbywa jak moze.Ile czasu trwa u ciebie to przelaczanie przy dzisiejszej temp ponad -5 lub po ilu km. Czy orientujesz sie jakie te czasy powinny byc u mnie ustawione? Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Ile czasu trwa u ciebie to przelaczanie przy dzisiejszej temp ponad -5 lub po ilu km. Marcin nie możesz sprawdzać przełączania z Pb na LPG zegarkiem ktoś może mieć uszkodzony termostat, odkryty silnik czyli bez osłon z dołu maty wygłuszającej na masce etc czas rozgrzewania silnika jest w każdym wypadku inny, a w sterowniku Stag jest pełna regulacja temperatury przełączania progu obrotów przy których się ma przełączyć, czasu przełączania po osiągnięciu wskazanej temperatury na obrazku masz moje ustawianie i jak widać temperatura jest a raczej była na 30 stopni bo teraz mam o ile pamiętam 20 stopni wiec powiedz gazonikowi by zrobił 25 stopni i będzie ok, zbyt niska temperatura szkodzi wtryskiwaczom wieć nie szalej z tymi ustawieniami   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Tak jak Grześ napisał jest wiele czynników podczas których wydłuża się przełączanie. Ja nie mam osłon pod silnikiem dlatego staram się aby pochodził na wolnych obrotach to szybciej przełącza niż podczas jady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się