Gość jedrek124 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Witam, mam kilka pytań odnośnie wyjęcia i wyczyszczenia silnika krokowego w astrze f 1,6 16V. Otóż czy po ściągnięciu kolektora dolotowego uszczelka z pod niego jest do wymiany czy może zostać o ile się nie rozerwie ? Czytałem również że niektórzy stosują zamiast niej czerwony silikon. Co o tym myślicie, zda to egzamin ? Pytanie odnośnie wymiany uszczelki dotyczy również tej z pod przepustnicy, ponieważ chcąc nie chcą musze ją również wyciągną. Ponad to nie mam bladego pojęcia czym wyczyścić silniczek krokowy oraz przepustnice. Jedni mówią że jakimś środkiem specjalnym a drudzy o zwykłej benzynie. Co lepsze ? Czy przy czyszczeniu przepustnicy należy na coś uważać a czegoś nie robić pod żadnym pozorem ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 po ściągnięciu kolektora dolotowego uszczelka z pod niego jest do wymiany czy może zostać o ile się nie rozerwie Uszczelka do wymiany parę złoty kosztuje w ASO Opel Czytałem również że niektórzy stosują zamiast niej czerwony silikon. Co o tym myślicie, zda to egzamin ? producent przewidział uszczelkę i takie tam ma być uszczelnienie Wszystkie elementy możesz czyścić preparatami do mycia silników lub benzyną ekstrakcyjną a jeśli Cie stać możesz na zakończenie zastosować specjalny płyn w sprayu do czyszczenia gaźników.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrek124 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A przy tum czyszczeniu w przepustnicy może się coś zatkać czy coś w tym stylu? A i jeszcze jedno na necie są dostępne takie uszczelki jak ta: http://www.motoneo.pl/k-a-OPEL-all-ASTRA-ASTRA_F_hatchback_53_54_58_59_-17609-Uszczelki-Uszczelki_kolektora-Uszczelka_kolektora_ssacego-j.html i jak ta: http://www.nokaut.pl/pozostaly-uklad-silnika/uszczelka-kolektora-ssacego-astra-corsa-tigra-vectra-zafira.html ktora jest dobra ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 jedna i druga jest dobra. Pierwsza przychodzi na łaczenie dolnej połówki z górna połówka. Druga przychodzi na łaczenie dolnej połówki z głowica Nie wiem co bedziesz odkrecał, góre napewno, ale przepustnica jest przykrecona do dolnej polowki   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrek124 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 A ma ktoś pojęcie o tym czy da się wykręcić silnik krokowy lub też całość bez odkręcania tej drugiej połówki ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Da sie ale trzeba sie rozciagnac dobrze przed robotą, dojscie jest tragiczne.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedrek124 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Fakt gimnastyka jakich mało przy tym była. Czyszczenie jednak nic nie pomogło i auto dalej trzyma obroty [ Dodano: 2012-12-26, 00:44 ] Jakiś czas temu wymieniłem silniczek krokowy na nowy, okazało się jednak że to nie on jest przyczyną trzymania przez auto wysokich obrotów oraz spadania do zbyt niskich. Czytałem jeszcze kilka tematów na forach i piszą tam, że może to być także wina sondy lambda. Nie mam pojęcia jak to sprawdzić profesionalnie, nawet nie wiem czy jest taka możliwość, więc na chłopski rozum poprostu ją wypiąłem, żeby zobaczyć jak auto będzie się zachowywało bez niej. No i zachowuje się tak samo. Kompletnie nic się nie zmieniło no może poza tym że auto tak nie szarpie gdy wcisne mu mocniej pedał gazu (oczywiście na gazie). choć może to być jakiś zbieg okoliczności. Czy to oznaczało by że jest ona zepsuta? czy problemu należy szukać gdzie indziej. Dodam że próba sprawdzenia błędów za pomocą lampki check engine zakończyła się fiaskiem ze względu na to, że na starcie mam 14 mignięć przerwa 3 mignięcia i tak w kółko. A i żeby nie nabijać postów, wiecie może czy miska olejowa ma jąkąś uszczelke czy jest poprostu na sylikon?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się