Gość luciusz Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Mam pytanie: jaki reduktor będzie pasował jednocześnie do Dream XXI i Staga?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Pytanie z kategorii "czy ziemia jest okrągła". Jeśli Stag jest sekwencyjny to każdy parownik do sekwencji. Wydatek parownika uzależniony jest od mocy silnika a nie sterownika instalacji gazowej. Typ parownika uzalęzniony jest od typu instalacji - inny jest do sekwencji a inny do klasycznej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Dzięki ci ArKosie A pewien pan gazownik rzekł, iż nie zawsze się będą zgadzać, bo to inna wiązka elektryczna, inne parametry itp. Chodzi mi o to, że jakbym wymienił ten co mam REG DREAM XXI G (chyba taki) i nic to nie pomogło to zmieniłbym sterownik na Staga. Z tego co wiem to wtryski RegFast spokojnie przy Stagu śmigają, wiec została by mi do zmiany centralka i co jeszcze? Czujnik temp. reduktora - chyba może być z dreama, przewody gazowe w zasadzie te same (chyba, że trzeba dopasować do średnicy "wejscia" i "wyjścia" z reduktora). Ja tam jestem szara niekumająca mysz w sprawach motoryzacji, ale tak sobie gdybam jakby po kosztach polecieć w razie czego. Bo gazownicy to by chcieli pól silnika wymienić od razu.......   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 nie zawsze się będą zgadzać Nie zawsze to będzie zgadzać się małżeństwo... Każdy sterownik sekwencyjny potrzebuje następujących informacji: - temperatura gazu - ciśnienie gazu parownika - temperatura parownika I tyle. Zastanawiam się zatem, co może się nie zgadzać, jeśli parownik posiada wszystko, co jest potrzebne? Czujnik temperatury parownika jest zintegrowany wewnątrz na odpływie cieczy najczęściej, czujnik temperatury gazu na wylocie węża do listwy wtryskowej, a czujnik ciśnienia gazu najczęściej jako urządzenie zewnętrzne, ja mam mapsensor z czujnikiem ciśnienia... Może jedź do kogoś, kto się zna na sekwencji, a nie wychował się na I generacji pchanej 15 lat temu do Polonezów i Fiaciorów...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 A może poradzisz mi jak sprawdzić ten reduktor czy nie "popuszcza"? Jak sprawdzić czy są szczelne: przewód podciśnienia, wtryskiwacze i elektrozawór.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Spraj do sprawdzania szczelności instalacji LPG.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Chodzi mi o sytuację w których: - wtryskiwcze powinny być zamknięte (np. hamowanie silnikiem) a są nieszczelne i leją gaz do cylindrów - silnik gaszę na Lpg a później długo kręci zanim zapali bo gaz dostał się jakąś drogą do silnika - elektrozawór powinien być zamknięty a jest nieszczelny i gaz leci sobie do reduktora a z niego dalej....... Czy można zrobić tak, że ściągam kabelek z elektrozaworu przy pracujacym silniku? Wtedy chyba jak nie ma napięcia to zawór sie zamyka i silnik gaśnie. A jak się nie zamyka to silnik pracuje dalej. Jeżeli silnik zgaśnie i zawór trzyma to wtedy sprawdzam przewód podciśnienia. Tylko jak to zrobić ? On się chyba rozgałęzia na dwa przewody. To do czego są one podpięte i w którym miejscu odpiąć? Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnego "łopatologicznego" schematu i opisu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Zdejmij na noc z zasilania listwy wtryskiwaczy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 A jak to zrobić? Ściągnąć z każdego wtryskiwacza wtyczkę? I co to w ogóle da, domyślam się, że bez napięcia będą one zamknięte (tak mi się wydaje). A jak się gasi silnik na Lpg to czy wtedy wtryskiwacze pozostają zamknięte czy otwarte?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Przewód gazowy co idzie od reduktor do listwy zdejmij nie elektryczne. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4023-dream-stag-jaki-reduktor/#findComment-23218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się