Skocz do zawartości

[Audi, 80, ABK, 2.0 ,115KM, Instalacja, LPG]


Gość Zofia W.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Moderatorów i członków Klubu Forum. Proszę o pomoc. Mam Audi 80 B4 z silnikiem ABK 2.0 115 KM, który do tej pory był zasilany benzyną i LPG z zespołem gazowym 1-szej generacji. Ponieważ silnik spalał ponad 16 L gazu fachowcy z serwisu poradzili mi żeby uzupełnić zespół gazowy i dołożyć zamiast śruby regulacyjnej silniczek krokowy, oraz sterownik elektroniczny z przełącznikiem gaz - benzyna. Miało to poprawić pracę silnika, oraz znacznie zmniejszyć zużycie gazu. Zdecydowałem się na to i pracownicy z renomowanego serwisu zamontowali w/w urządzenia. Tworzy to teraz zespół gazowy 2-giej generacji. Wynik jest taki,że silnik rzeczywiście spala mniej gazu, ale pojawił się poważny problem. Gdy wyłączam sprzęgło przy zmianie biegów często gaśnie silnik. Uważam to za wielce niebezpieczne dla silnika,oraz dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym.Nadmieniam,że w poprzednim rozwiązaniu (ze śrubą regulującą stosunek gaz-powietrze) silnik nigdy mi nie gasł.Serwisowcy twierdzą, że wszystko jest zrobione zgodnie z normą a ja boję się jeździć tym samochodem. W związku z powyższym bardzo Was proszę o radę jak mam usunąć tą usterkę. Pozdrawiam Edward Cz. Mój adres Sofia41@wp.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Po pierwsze witamy na forum.

Po drugie piszesz w złym dziale

 

Po trzecie - nieprawidlowo wyregulowana instalacja gazowa, skoro do tej pory bylo wszystko wporzadku

 

Temat przenosze do odpowiedniego dzialu, czyli "LPG..."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja bym jeszcze dolot powietrza w komorze silnika zdjął i położył obok aby nie szło go za dużo, mieszanka robi się za uboga i gaśnie.

2. Można jeszcze jak nic nie pomoże zmniejszyć o 0,2 mm odstęp na elektrodach świec ale myślę, że z tym dolotem powinno pomóc.

No i jak kolega napisał wyżej jeszcze sprawdzić regulację LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za pomoc i doradztwo. Okazało się,że była za uboga mieszanka i zmniejszone zostały odstępy na świecach. A teraz proszę mi podpowiedzieć Jak mam adresować żeby skierować zapytanie w sprawie usterki mechanicznej silnika czy elementów nadwozia lub podwozia.Zwraca mi tu Lektor uwagę, że źle skierowałam zapytanie pisząc o zasilaniu silnika LPG pod adresem z końcówką elektryka-47k Jestem na Waszym Forum początkująca i muszę się uczyć tej sztuki> Mój adres Sofia41@wp.pl Pozdrawiam .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz proszę mi podpowiedzieć Jak mam adresować żeby skierować zapytanie w sprawie usterki mechanicznej silnika czy elementów nadwozia lub podwozia

 

Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie czyli masz problem z silnikiem piszesz w dziale

Tu proszę kierować prośby o diagnozę usterki » Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy

 

jeśli masz problem z nadwoziem to w dziale nadwozie i analogicznie z podwoziem

 

Proste nie Zosiu ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania